Maar ja, ik vind deze wel erg mooooi..
Mocht deze niet mogen, mag je dan wel een simpele tweekleurige slinky dragen of echt enkel alleen een jasje (met eventueel een coltrui/slinky er onder)?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
gera schreef:In de halter kan je zelf zelfs beter in het donker gaan denk ik, anders wordt de aandacht van je paard afgeleid.
Dan zou je kunnen zeggen: dan start je toch geen halter? Maar een hoop doen dat wel, stel dat de rest van de paarden lelijker is, dan word je toch eerste!

vlechtjes omhoog.
Citaat:Dan zou je kunnen zeggen: dan start je toch geen halter? Maar een hoop doen dat wel.
Citaat:Sommigen doen het voor de punten, sommigen voor de ervaring en sommigen denken echt dat ze een mooi halterpaard hebben.
Dan draait het echt niet om je kleding, hoor. Het kan je eventueel helpen als de jury twijfelt tussen twee paarden maar dan nog.XoNo"]
[quote="gera schreef:In de halter kan je zelf zelfs beter in het donker gaan denk ik, anders wordt de aandacht van je paard afgeleid.
Dan zou je kunnen zeggen: dan start je toch geen halter? Maar een hoop doen dat wel, stel dat de rest van de paarden lelijker is, dan word je toch eerste!