Ik zou namelijk erg graag willen leren westernrijden. Dat lijkt me leuker dan dat saaie dressuur, ook paardvriendelijker trouwens.
B.v.d.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
missnynke schreef:vlakbij mij is de litsriverranch, ik en onze buren hebben er geen positieve ervaring mee, maar het is de oom van rodeogirl hier op bokt.
...Ze zijn druk bezig met galop paden aan te leggen en er komt ook nog een grote vijver middenin. Ze hebben er 1 mooie binnenbak en 1 grote buitenbak en 1 kleine. Erachter kan je op een pad (muntsjegroppe) mooi buitenrijden. Ze hebben er 9 manegepaarden staan waarvan een paar Quarters,een Paint,een New Forest pony van 28 jaar,Een Tinker en een Fjord. 2 keer per jaar houden ze er wedstrijden. De Summergames en de Xmas games oftewel de Wintergames. Je kan er binnenkort ook je ruiterbewijs halen. Hun site is: www.litsriverranch.comRodeoGirl"]
[quote="missnynke schreef:vlakbij mij is de litsriverranch, ik en onze buren hebben er geen positieve ervaring mee, maar het is de oom van rodeogirl hier op bokt.
...Ze zijn druk bezig met galop paden aan te leggen en er komt ook nog een grote vijver middenin. Ze hebben er 1 mooie binnenbak en 1 grote buitenbak en 1 kleine. Erachter kan je op een pad (muntsjegroppe) mooi buitenrijden. Ze hebben er 9 manegepaarden staan waarvan een paar Quarters,een Paint,een New Forest pony van 28 jaar,Een Tinker en een Fjord. 2 keer per jaar houden ze er wedstrijden. De Summergames en de Xmas games oftewel de Wintergames. Je kan er binnenkort ook je ruiterbewijs halen. Hun site is: www.litsriverranch.com

RodeoGirl"]
[quote="missnynke schreef:vlakbij mij is de litsriverranch, ik en onze buren hebben er geen positieve ervaring mee, maar het is de oom van rodeogirl hier op bokt.
Citaat:Sjemig moet heel bokt nou weten wat voor kl**tzak je mijn oom wel niet vind??
missnynke"]
[quote="RodeoGirl"][quote="missnynke schreef:vlakbij mij is de litsriverranch, ik en onze buren hebben er geen positieve ervaring mee, maar het is de oom van rodeogirl hier op bokt.
Citaat:Sjemig moet heel bokt nou weten wat voor kl**tzak je mijn oom wel niet vind??

RodeoGirl"]
[quote="missnynke"][quote="RodeoGirl"]