Ikzelf vind het ontzettend leuk om zelf hindernissen te maken en heb er nu 2 gemaakt, de derde is onderweg
Ook heb ik nog aardig wat ideeën in mijn hoofd zitten, maar ben ook erg benieuwd naar zelf gemaakte hindernissen van andere mensen! Via de zoekmachine vind je redelijk wat topics, maar eigenlijk geen tot weinig foto's. Dus bij deze een topic waar je de foto's kan plaatsen en eventueel aan kan geven wat je ervoor gebruikt hebt 
Dit zijn mijn 2 hindernissen:
* Springhek losstaand; 1,80m breed en 75 cm hoog.

Gebruikt: 2 schragen en 8 schuttingplanken van 1,80m
* Springhek hangend; 2m breed en rechtopstaand 90 cm hoog.

Gebruikt: 10 schuttingplanken van 1,80m, een balk van 2m, eentje van 1,80m en 2 van 70 cm.
Ik gebruik over het algemeen tuinhout wat geïmpregneerd is. Ik geef ze ook altijd nog een laagje verf dat geschikt is voor buiten, mijn 2e hekje moet nog geschilderd worden, maar ik wilde hem zo graag al uitproberen
Zelf haal ik ook altijd het hout op mijn werk bij de Praxis en laat ik het meteen op maat zagen.
tja dat overleeft ie niet... gelukkig valt de schade mee, de scharnieren bovenop moeten opnieuw vast gezet worden en de bovenste 2 planken aan 1 kant moeten vervangen worden, daar zit een grote scheur in.