[SGW] Eerste cross wedstrijd met Maya

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

christamaya

Eerste cross wedstrijd met Maya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-13 18:34

Hallo,

Zondag 30 juni heb ik mijn eerste cross wedstrijd met Maya gereden. Met de wedstrijd moest ik beginnen met een springparcour en daarna door naar het crossparcour.
Het springen ging heel goed, ik was foutloos en had een snelle barrage gereden en ik stond met springen dus eerste. Voor Maya was het springen een eitje en ik had ook wel gedacht dat dit goed zou gaan aangezien het maar 40 cm was.
Met de cross dacht ik dat het niet zo goed zou gaan, want toen ik het parcour ging lopen zag ik 2 waterbakken en best wel hoge boomstammen,
dit is dus ook de reden geweest dat ik mezelf heb opgegeven voor de categorie 40 cm, omdat de cross dan tussen de 40 en 70 cm is en als ik me had opgegeven voor de categorie 60 cm dan liepen de cross hindernissen tot de 80 en dat vond ik zelf voor de eerste keer misschien wat aan de hoge kant aangezien Maya bang is voor water en ze heeft ook nog nooit over natuur hindernissen met mij gesprongen. Ik wilde gewoon puur voor de ervaring en lol gaan en het daarom ook voor haar leuk houden en dit was voor haar al spannend genoeg.

SUPER TROTS OP MAYA! Want ze heeft alles trouw gesprongen en we waren 1ste geworden!! :) Wel 4 strafpuntjes en 20 sec. tijdsoverscheiding, door de waterbak, maar dit maakt me helemaal niks uit, ben allang blij dat ze er toch inging!

Hier de filmpjes:
http://www.youtube.com/watch?v=_BdaZ9v36M4

http://www.youtube.com/watch?v=_NdEetD80ro

Bedankt voor het kijken, reactie zou leuk zijn :)

Caelum

Re: Eerste cross wedstrijd met Maya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 08:40

Leuk hoor,!

Sjolvir

Re: Eerste cross wedstrijd met Maya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 22:13

Waar is dit, is wel leuk terrein.

Ga je het vaker doen? Zo te zien heb je in ieder geval een hoop plezier gehad.

christamaya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-13 07:07

Sjolvir schreef:
Waar is dit, is wel leuk terrein.

Ga je het vaker doen? Zo te zien heb je in ieder geval een hoop plezier gehad.

De cross is in Leusden bij de Treekhoeve.
Ja, ik ga dit zeker vaker doen, ik vond het super leuk en mijn pony ook :)
Bij de volgende crosswedstrijd doe ik weer mee.