[SGW] Mijn eerste SGW met Winston, 3e geworden!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ElSea

Mijn eerste SGW met Winston, 3e geworden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-13 19:12

Hoi!

Nou zondag was het toch zo ver, mijn eerste onofficiële samengestelde wedstrijd met Winston. En ik was me toch een partij zenuwachtig! :o
Als eerste onderdeel hadden we de gangenproef. Dat was gewoon een beetje rondjes rijden, jammer genoeg zat ik achter twee manegepaardjes, wiens tempo vele malen lager lag dan die van ons, waardoor niet alles eruit kwam. Ik had uit eindelijk wel hele goede punten. Alles een zeven, alleen mijn benen mochten langer en hakken uitdrukken.
Hier heb ik twee filmpjes van.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Op de bovenste twee fotos moet je klikken, dat zijn de filmpjes.

Daarna gingen we door naar de cross. Hier heb ik een filmpje van waarop je niet heel veel ziet, en een paar foto's. Ik heb ook een foto van de hindernis die ik dooodeng vond, haha.
Wel helemaal foutloos!
Vlak voor de start.
Afbeelding

Naar de start toelopen en gaan!
Afbeelding

Afbeelding

Deze hieronder vond ik heel eng :=
Afbeelding
hieronder is een filmpje.

Afbeelding

Toen moesten we ons parcourtje springen. Dit ging heel goed, alleen ging ik na hindernis 4B de verkeerde kant op waardoor ik heel erg krap bij hindernis 5 uitkwam. Deze ook foutloos! Toen kon mijn dag al niet meer stuk.

Afbeelding

Hieronder is hindernis 1
Afbeelding

Afbeelding

Beugel kwijt :P
Afbeelding

En het filmpje
Afbeelding

Als laatst moesten we een wegparcours rijden. Eerst een stukje in stap over het terrein, toen in galop over het galoppad. Jammer genoeg waren hier al een aantal mensen afgevallen, en het werd mij ook gelijk duidelijk toen ik daar galoppeerde. Er stonden twee hete paarden in de wei gelijk ernaast die lekker mee gingen rennen. Gelukkig stopte Winston in plaats van er vandoor te gaan :) En weer door. In het weiland moesten we een slalommetje rijden en bij de eikenboom terug rijden d.m.v een halve volte. Maarja, welke boom is nou die eikenboom :') DUs bij de eerste en de beste boom een volte gemaakt :D Toen weer terug over het galoppad, door naar het maïsveld. Daar moesten we galopperen maar dat bordje hadden we gemist. Dus halverwege werd er geroepen galop, dus wij verder in galop . Wel wat tijd verloren. Toen stuk het water in, dat deed ie zonder twijfelen <3 Ik blij, terug over het maisveldpad, waar we even een rengalopje deden om de verloren tijd in te halen :D Heeerlijk!
Hier helaas geen filmpjes of foto's van want dat ging over het hele terrein.
Prijs:
Afbeelding

En Winstons zijn homokrulletjes na de wedstrijd _O-
Afbeelding

Ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn verslag, hopelijk tot de volgende keer :wave:

Dinniej

Re: Mijn eerste SGW met Winston, 3e geworden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 19:25

Superleuk verslagje! :D
'k Ben toch maar blij dat ik geen 60/70 deed, water was geen succes geworden voor mij. :')

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 20:02

Knap! Leuk verslag en gefeliciteerd!!

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-13 20:04

Danjulliewel meiden!!
Hahaha ardine :')