Na mijn ongeluk, tijden niet durven rijden, sinds vorig jaar eindelijk echt de stap durven zetten en weer 3 dagen per week in het zadel gekropen. Peppy Dun It Chex, oftewel Ace, is zo'n perfecte lieverd, hij helpt me om mn zelfvertrouwen weer terug te krijgen en hij is toch zo braaf. Wat een schat van een hengst is het toch! Hier een filmpje van een stop.
Lara
Geplaatst: 17-06-13 11:07
Ziet er goed uit ! Goed bezig dus met dat vertrouwen kweken En wat een mooie omgeving !
Ja, ik ben ook eindelijk weer aan het genieten en inderdaad, met fijne mensen om je heen, vallen ineens de puzzelstukjes weer op zn plaats. Dat is toch zo fijn!
Gaaf! Het ziet er goed uit en super fijn dat je het vertrouwen weer terug heb. Veel rijplezier nog!
Gisela
Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-13 11:52
Bedankt voor jullie leuke berichtjes! Hij helpt me inderdaad goed om het vertrouwen weer terug te krijgen en hij is echt een lieverd. Ook het bewijs dat een reiner op 13-jarige leeftijd nog gewoon mee kan doen en in goede gezondheid. Ik zou tegen beginnende ruiters ook willen zeggen om niet altijd voor een jong paard te kiezen. Een ouder paard is stabiel en kan je een heleboel leren en je kunt er zeker net zoveel lol aan beleven (en op een veilige manier)!