Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

7 juli kan ik helaas ook niet ivm vakantie.
(zal zelf ook even moeten trainen).
en is het er niet mee eens als ik haar tegen ga houden. misschien een paar handig tips vwb het rijden in een groep komen vast tijdens de clinic. ik ben redelijk flexibel kwa data, moet alleen wel een auto en trailer kunnen regelen voor die dag
turtlelito schreef:Ok, klinkt super! Het is trouwens niet het uithoudingsvermogen van mijn pony waar ik me het meeste zorgen over maak(zal zelf ook even moeten trainen).
Hoe kan ik het beste op de hoogte blijven van de volgende sessie (na die van 7 juli, want dan kan ik helaas echt niet)? Via dit topic? Heb even op je site gekeken maar die lijkt niet helemaal actueel vwb clinics.....

brighteyes85 schreef:dat wordt spannend, want die van mij heeft een erg hoog tempoen is het er niet mee eens als ik haar tegen ga houden. misschien een paar handig tips vwb het rijden in een groep komen vast tijdens de clinic. ik ben redelijk flexibel kwa data, moet alleen wel een auto en trailer kunnen regelen voor die dag