Catalysts Boogie Boy ● Chaser ● 28 mei 2003 ● Ruin ● Quarter Horse ● Catalysts Country x Ive Gotta Boogie
Eergisteren was Isa hier en zijn we naar mijn verzorgpony geweest
ze heeft hele gave foto's van het rijden gemaakt, ben er echt zo blij mee
bedankt voor de gezellige dag Ies! 
Van het rijden zelf moet je niks verwachten, af en toe rijd ik eens een rondje op Chase maar voornamelijk rijd ik dressuur
dat kan soms ook voor miscommunicaties zorgen, gelukkig is hij heel nuchter en geeft hij er niet veel om en weet dan gelukkig nog wel een beetje wat ik bedoel
ik verzorg hem nu ongeveer 2,5 jaar en sinds hij 1,5 maand geleden verhuisd is naar een andere stal rijd ik hem ook
de verhuizing heeft hem echt zo goed gedaan, hij zit beter in zn vel, is vrolijker en actiever 
Geniet van de foto's!

Mijn lieve vriendje

Vind hem hier wel fijn lopen, moet alleen mijn handen gelijk houden. Hij reageerde niet op kuitdruk dus vandaar dat ik het spoortje gebruikte

Vind dit echt een gave foto!

Met dit beeld ben ik zooo blij! Hij loopt hier echt heerlijk

Omdat het geregend had lagen er plassen in de bak, dus ik wilde even kijken of hij er doorheen wilde

"Denk je nou echt dat ik hier doorheen ga?"
hier dus ook een miscommunicatie met sturen, moet mn linkerhand er ook bij gebruiken
"Eigenlijk is dit best leuk!"

Drafje door het water

ik rijd voor mijn gevoel al met heel weinig contact, maar het zou best kunnen dat alles nog losser moet worden
Altijd van het positieve uit gaan en niet van het negatieve, dat kan altijd nog.