wij zijn 2 echte dressuurmutsen (zz licht dressuur) die onze horizon willen verruimen en eens enkele keren willen western rijden om hiervan te proeven. Wij wonen in de buurt van Roosendaal. Op welke stal zouden we dat kunnen doen.
Wij hebben dus zelf geen paarden die hiervoor geschikt zijn. Wel graag professionaliteit geboden, wij zijn zelf serieus met onze paarden bezig en zien dit echt als leuke maar interessante kennisuitbreiding. Alvast bedankt voor jullie reacties.
cbuuron
Geplaatst: 18-05-13 18:27
Leuk dat jullie interesse hebben in de westernsport. Ik kan jullie de Semper Fi Ranch in Wouwse Plantage aanraden: www.semperfiranch.com Op deze pensionstal staan zowel dressuur- als westernpaarden gestald (zo'n 25 paarden). Er zijn een aantal lespaarden beschikbaar voor privelessen of kleinschalige groepslessen. Ik ben hier zelf in aanraking gekomen met het westernrijden en heb daar nu mijn eigen quartermerrie staan.
In Bergen op Zoom zit de Pine Ranch. Jan Pieter Koopman geeft daar les. Rijdt zelf hoog in de wedstrijden, dus qua professionaliteit zit je daar zeker goed. De stal ligt aan de Bergsebaan.
RC86
Geplaatst: 19-05-13 10:56
Hij is al genoemd, heb ook altijd les van Jan Pieter Koopman gehad. Zeker een aanrader!
nice_cowgirl
Geplaatst: 20-05-13 13:13
Hallo,
Wij van de Crazy Cowgirl Ranch geven ook Western les op onze (goed) getrainde paarden. Wij hebben al meerdere dressuur ruiters geholpen en sommige hebben zelfs de stap gezet om helemaal over te gaan in het Western rijden.