Ik ben net terug van een crosstraining in Renswoude. Dit keer les van Lammert Laseur, net als vorig jaar. Uggs springt wat onwennig en is erg kijkerig. Zelf ben ik erg bang (geworden). Twee jaar geleden heb ik samen met Uggs in het springparcours bijna een fataal ongeluk gehad. Daardoor ben ik vreselijk bang geworden en spring- en cross af en toe nog eens een puppylesje mee. Uggs is over het algemeen wel braaf, alleen dus kijkerig en onwennig. Dat ongeluk is ook de reden waarom ik nauwelijks meer spring en cross.
Ik had behoorlijk knikkende knietjes nadat ze een paar keer mega-hoog over een laag boomstammetje sprong. Naderhand kon ik me op de piano weer redelijk herpakken, maar helaas schoot er een beugelriem los tijdens de opsprong de piano op. Ik viel er achterover af, op m'n hoofd. Heb dus nu een beetje boel hoofdpijn, en het maakte de dag iets minder leuk als ik zou willen. Uggs en ik zijn dus qua springen niet een ideale combinatie: bang en onwennig allebei. Maar goed, het leverde wel leuke plaatjes op!
Voor de liefhebber: Uggs is een 12 jarige merrie, een Gribaldi x Rossini x Amor van 1.71 hoog.

Hoppa, hindernis van 1.20

Iewwlll, hij gaat me opeten!

(Na deze sprong zat ik nog hoor!
)

Braaaaaf paard! (Hierna knapte m'n beugelriem...)

Leuk paard!
Ik ben er inmiddels helemaal overheen, mijn paard en ik zijn weer een combinatie en we hebben weer vertrouwen in elkaar. We durven het weer aan! Ik hoop dat jij over een tijdje hetzelfde kan zeggen en net zo terug kan kijken als ik!
. Pas maar op met je hoofdpijn!