Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Attitude schreef:Bij mij is de endomondo app zeer nauwkeurig, al mijn endurance ritten tijdens de wedstrijd sluiten aan met de kaarten van de organisatie.
Zonde om een duur GPS apparaat te kopen terwijl Endomondo goed werkt, tenzij je een hartslagmeter met GPS koopt natuurlijk.
)
) Anoniem schreef:Ik rijd routes met 'my tracks'op de telefoon maar het vreet de batterij van je telefoon wel leeg helaas...
Attitude schreef:Bij mij is de endomondo app zeer nauwkeurig, al mijn endurance ritten tijdens de wedstrijd sluiten aan met de kaarten van de organisatie.
Zonde om een duur GPS apparaat te kopen terwijl Endomondo goed werkt, tenzij je een hartslagmeter met GPS koopt natuurlijk.
mexx123 schreef:En cyberxhorse... Gebruik je nog steeds die Dakota of ben je over op een ander apparaat?
Somebitch schreef:Attitude schreef:Bij mij is de endomondo app zeer nauwkeurig, al mijn endurance ritten tijdens de wedstrijd sluiten aan met de kaarten van de organisatie.
Ik dacht dat je dat niet aan mocht hebben staan tijdens je wedstrijd?
De waarom heb ik daarbij niet gelezen maar ik kon me wel voorstellen waarom. Gezien er vroegah ook niet op mobiel gereden werd maar je zelf moest leren hoeveel km per uur je nu zat.. En nu dat allemaal voorgezegd wordt door je telefoon is het wel makkelijk om aan een wat hogere snelheid te komen.
Als je paard dan ook nog eens goed getrained is en een goede conditie heeft zal de hartslag ook goed zijn bij aankomst. 
Somebitch schreef:Ik meende dat ergens gelezen te hebben.De waarom heb ik daarbij niet gelezen maar ik kon me wel voorstellen waarom. Gezien er vroegah ook niet op mobiel gereden werd maar je zelf moest leren hoeveel km per uur je nu zat.. En nu dat allemaal voorgezegd wordt door je telefoon is het wel makkelijk om aan een wat hogere snelheid te komen.
Als je paard dan ook nog eens goed getrained is en een goede conditie heeft zal de hartslag ook goed zijn bij aankomst.