Iemand hier die ervaring heeft met Quentin als trainer? Hoe is hij met de jonge paarden etc. Ik ben ook benieuwd naar hoe hij les geeft. alvast bedankt!
catzkillz
Geplaatst: 02-05-13 11:31
Een hele goede ruiter en trainer als je het mij vraagt. Streng, gezonde competitiedrang maar ook rechtvaardig. Hij heeft een tijd bij ons op de manege gewerkt. Leuke kerel waar je goed mee kan lachen Oh ja, les zal in het Frans of Engels verlopen, hij kan wel Nederlands, maar dan wel "met haar op" zoals wij dat zeggen
Ik ben van een totaal andere mening. Heb paarden hun mondhoeken opengereden gezien, evenals overmatig spoorgebruik waardoor de zijkant van de buik toch enigszins bebloed was.
Maar hij doet het erg goed op wedstrijd, heeft heel wat ervaring daaromtrent. Ik vind het een goede ruiter, maar met weinig respect voor paarden.
Bij de jonge is hij streng, maar volgens mij niet erger of slechter dan een Tom, Bernard, Tim,..... Ik zou mijn jong paard ook nooit uit handen geven, maar aan geen enkele reiningtrainer die aan de top rijdt... Het gaat om geld.
Als je met hem goed bespreekt wat je wil, dan is er geen enkel probleem.
Kennis heeft hij meer dan genoeg. Hij verwacht wel dat je al een stukje kan rijden voor je bij hem lesneemt. Hij denkt ook na over medische zaken als een paard problemen heeft.