Ik vroeg mij af of iemand weet waar je goed (en daarmee bedoel ik kundig) (prive)lessen in de western rijkunst zou kunnen nemen? ( Almere e.o.) Ik heb hiervoor altijd engels gereden, nu sinds een blessure heel wat maanden niet meer gereden Wil nu stiekem toch wel weer terug in het zadel, zeker omdat mijn pony ook aardig begint op te groeien en dan gaat het helemaal kriebelen!
Een lijstje advertenties kan ik zelf wel af, het gaat mij echt om aanraders van binnen de western wereld. Bang voor instructeurs die dingen verkeerd aanleren Ik ben wel een voorstander van bitloos dus als dat zou kunnen is dat helemaal fijn!
Iemand suggesties?
Rider01
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-13 22:41
Wel handig om erbij te vermelding, ik beschik over eigen vervoer (auto)
Wat heb je precies in je hoofd? Ik ken genoeg kundige instructeurs, maar dat is erg persoonlijk. Heb je nog een jonkie? Wil je recreatief of de sport in?
Gewoon recreatief, uiteindelijk met mijn jonkie inderdaad (nu nog te jong)
Wat ik in mijn hoofd heb? Ik wil graag rustig aan het rijden weer oppakken daar heb je een goed geschool leerpaard voor nodig en een instructeur Ontspannen buitenrijden is uiteindelijk het doel
De keus van een trainer is best heel persoonlijk. Veel mensen wisselen weleens van trainers en meningen en ervaringen zijn niet altijd geheel objectief. Wat de een goed vindt, vindt de ander 10x niks. Eerst zijn mensen dol op ''hun'' trainer en dan maken ze hem zwart, dus daar valt niks over te zeggen. Trainers hebben toch werk, dus altijd mensen die ze wel oke vinden. Voor anderen is afstand weer bepalend. Op een lespaard les, beperkt je keuze weer. Je hebt de meeste keus als je met paard naar een trainer toe kan. Niet iedereen zit op bokt. Genoeg mensen die fijn trainen bij iemand, maar het hier niet gaan plaatsen. Ik zou als ik jou was op verschillende plekken gaan kijken. Wij hebben over de afgelopen 18jr bij verschillende gelest en getraind, maar rij nu bij Roy Willemse in Woudenberg en bevalt ons prima, hij werkt netjes en rustig, maar we gaan wel weer vooruit.