Aangespannen TREC?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Akshay

Aangespannen TREC?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-13 09:31

Ik had gehoord dat dit jaar in Rijsbergen weer een aangespannen TREC georganiseerd zou worden.
Ik wil graag overwegen of ik wil meedoen, maar wilde daarvoor meer informatie hierover. Ik heb de organisatie van de reguliere TREC Rijsbergen een mail gestuurd maar geen antwoord gehad.

Wellicht dat er hier mensen informatie kunnen geven?

Ik zou graag wat informatie willen over de 'hindernissen' die je kunt tegenkomen, regels wat betreft de aanspanning. Afstanden etc :)

Via google word ik ook niet heel veel wijzer, of ik zoek verkeerd :)

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 10:21

risky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 07:47

In rijsbergen word inderdaad een aangespannen TREC georganiseerd dit jaar, ik dacht 9 september.

PB Frutske - memberlist.php?mode=viewprofile&u=29545 maar hierover want zij zit in de organisatie hiervan

Akshay

Re: Aangespannen TREC?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-13 07:51

Dankjewel!

Ik heb dus gewoon scheef gekeken op de TREC site *schaam*

Ik ga de hindernissen eens doorlezen en eens bedenken of we daar bekwaam voor zijn! :D

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-13 18:43

ik kan helaas de documenten van de fite site niet openen?
Ligt dit aan mijn laptop?

Ik vraag me wel af wat er valt onder een leerherstelkit en wat je aan hoefsmidgerei bij je moet hebben? Een vijl genoeg als je paard zonder ijzers staat?
En remolie? Ik heb geen olie in mijn remsysteem, moet dat dan alsnog? Het staat er zo specifiek bij :))

Gilbey

Re: Aangespannen TREC?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 22:15

De huidige reglementen zijn een vertaling van de internationale reglementen
Die reglementen gelden alleen voor het hoogste nivo en de bepakking word na evaluatie vereenvoudigd voor de lagere basis klasses
Die evaluatie word samen met Belgie gedaan en dan ook voor gedragen aan de internationale bond.
Komt dus nog.