Wat doe je als je ziek thuis zit? Juist dan ga je eindelijk de mooie foto's die je gekregen hebt van de crosstraining eens online zetten.
Joelle en ik rijden op wedstrijden L2 dressuur en willen ook weer wat BB wedstrijden bij het springen gaan opgeven. Ik ben niet zo'n held met springen en zeker op de wedstrijden niet.
Op 1 april heb ik samen met een erg leuke groep meiden een crosstraining gevolgd bij onze instructrice (hier krijgen we vaak al springlessen van) dit scheelt wel want ze weet wat Joelle kan en wat ik kan/eng vind ga zo maar door!
Er was iemand die echt super mooie foto's gemaakt heeft! Oke ik ben bevooroordeeld want ik had nog nooit mooie spring/cross foto's gekregen omdat ik dat nauwelijks doe!
Joelle heeft zich keurig gedragen! Een enkele weigering maar dat kwam dan door mij omdat ik het eng vond en niet doorreed! Het crossen smaakt naar meer! Maar eerst maar fatsoenlijk ook een springparcour doorkomen en voor de afwisseling zijn de trainingen hartstikke leuk!
Genoeg gekletst hier de foto's! Tips en opbouwend commentaar is natuurlijk altijd welkom!
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

We hebben ook nog greppeltjes geoefend waar mw. het eerst totaaaal niet mee eens was! Maar die heeft ze uiteindelijk ook gesprongen! Ik kan erg moeilijk kiezen uit zoveel mooie foto's maar het is toch gelukt denk ik!
Nou brandt maar los zou ik zeggen
)
! Je hebt ook allemaal dingen gesprongen die ik waarschijnlijk doodeng vind, echt stoer!