hallo,
Ik zoek mensen die les willen hebben van de zelfde instructeur om zo de reiskosten te drukken.
Wie is hier geintresseert in?
het gaat om deze instructeur: http://ezriding.nl/
ik heb al contact gehad over de kosten en hier onder is een stukje te lezen die ik toegestuurt heb gekregen: (LET OP de reiskosten zijn een indicatie dus kunnen hoger of lager worden!!! )
''Ik had Nieuweroord even opgezocht en gevonden bij Hoogeveen. Een beetje afhankelijk van waar je paard precies staat, 40 km. Dat houdt in, dat ik minimaal anderhalf uur les moet kunnen geven, anders is de verhouding reistijd-werktijd te ongunstig. Omdat ik niet alleen westernruiters les kan geven, maar ook 'engelse' ruiters, is het misschien mogelijk, dat je daar nog iemand in de buurt kunt vinden, die wel een uurtje les wil, of misschien wel meerdere personen. Dan kun je de reiskosten (à € 0,30 per km) ook delen. Bij 40 km enkele reis ligt de reiskostenvergoeding op € 24,-. Stel dat je met z'n drieën bent, dan is dat nog maar € 8,- per persoon. Dat is wat beter te behapstukken.
Mijn uurtarief is € 27,-. Daarbij maakt het niet uit, of je alleen of met meerderen in de les zit. Voor aaneengesloten halve uurtjes op dezelfde locatie, reken ik gewoon de helft, moet ik van locatie wisselen, maar nog wel in de buurt, dan is het € 17,- per half uur.''
de bak waar ik inrijd is hellaas te klein om met meerdere in te rijden maar als u in de buurt (wat lopend te doen is) woont met een bak die groot genoeg is voor meedere dan kan het les geld ook nog eens verdeelt worden!
hopelijk heb ik zo genoeg informatie gegeven!
groetjes,
Bianca