[WN] Wat gebruiken jullie precies?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Biskwie

Wat gebruiken jullie precies?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-13 22:48

Omdat ik weet dat jullie 100 jaar voorlopen met trucjes om je paard vreselijk goed voor de dag te laten komen, dan alle engelse ruiters.

En ik zo dom ben geweest om niet goed genoeg op te letten wat er op sommige spuitbusjes stond...

Wat gebruiken jullie precies als glanspray (kauwgumachtig luchtje), spray voor witte voeten en wat doen jullie met een zwart paard om die ook echt zwart te laten lijken?

Omaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 22:53

Babydoekjes :) werkt als een trein. Glimmen dat ze ervan doen! En een zwart paard lijkt er ook echt zwart door. (tenminste mijn bijrijdmerrie wel) Je hebt er wel een heleboel voor nodig om het hele lijf te doen ;)
Voor witte voeten: blauwshampoo (bij de dierenwinkel te koop als shampoo voor witte honden. De sneeuwwit shampoo die in een zwarte fles zit (ben merk vergeten, klinkt als iets Frans) doet het erg goed)

Edit: weet het merk weer: Jean Peau :)
Laatst bijgewerkt door Omaro op 21-04-13 22:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 22:56

Er bestaat een goedje dat je een dag van te voren op de sokken smeert en een dag later er weer afborstelt. Ik heb nooit wittere benen gezien!

Zelf gebruik ik het niet, maar was gewoon erg goed met shampoo. Goed boenen, dan heb je ook een mooi resultaat.

Ik heb één keer antiklit op een zwart paard gespoten (vraag me niet waarom).... en ik heb werkelijk nooit een zwarter paard gezien. Dat werkt echt!

Gisela

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 11:08

Champion Peppy Spray (kaugomachtig luchtig) voor het lijf. Voor manen Cowboy Magic detangler & shine, voor lijf kun je ook Cowboy Magic spray kopen, ook heel goed.

LuckyReining

Re: Wat gebruiken jullie precies?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 13:33

Champion Peppy spray werkt echt super goed! erg fan van! gebruik ik ook voor de manen en staart. Voor het lichaam zou je ook nog baby olie kunnen gebruiken en om witte benen weer wit te krijgen zou je ze kunnen wassen met biotex of zilvershampoo (wel opletten zilvershampoo even en laten trekken maar niet te lang want dan heb je paarse benen als resultaat haha)

ToddMylene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 17:10

Champion peppy spray! Top product

DolleBokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 10:18

Voor manen en staart zweer ik bij cowboy magic detangler & shine, gewoon na het wassen een beetje op je hand doen en door de staart/manen wrijven. En e.v.t. daarna invlechten maar dat hoeft niet perse. Echt super makkelijk.

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 19:07

Voor glans goed voer en een stukje vette schapenvacht van de schapenboer. Verder Cowboy Magic voor de manen en staart. Wit wassen met blauwshampoo en nawassen met teershampoo. Witte sokjes kun je met babytalkpoeder bijwerken. ;)

charysa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 19:10

ik gebruik voor het glanzen babyolie en babydoekjes.
Babydoekjes voor de stoflaag eraf te halen :')
Sponsje met babyolie voor het glimmen! Werkt super!

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 19:17

te veel babyolie doet haar uitvallen, dus wees wel voorzichtig.

Biskwie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-13 14:58

Bedankt voor jullie reacties!!