Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

PsymaliPKA schreef:Rijd je thuis wel eens twee dagen achter elkaar 25+ kilometers? Dan zou ik gewoon voor de tweedaagse gaan, is ook wat minder gestress in de vetgate, dus dan kun je alles rustig aan bekijken hoe het gaat. Je kunt dan ook de volgende dag kijken hoe ze erbij staat, mocht het niet goed genoeg voelen, dan kun je dan nog stoppen. Dan hoef je dat niet in een half uur te beslissen bij een 'normale' vetgate.
pam15 schreef:Ik zou, wanneer ik met zo weinig winstpunten in klasse 1 dus ook met weinig endurance-ervaring (althans met dit paard), kiezen voor een korte klasse 2 in een relatief licht terrein.
Maak het jezelf niet moeilijker dan het al is.
pam15 schreef:Plus; UHR is een voor Nederland zwaar parcours. Niet alleen voor het paard ook voor jezelf. Veel vals plat, ongelijke bodem en bij natte omstandigheden veel bagger. Prachtwedstrijd, vorig jaar zelf gereden maar ik heb toen veel combinaties zien stranden.
Mijn paard stond daags erna er fit op. Ik stond strak van de spierpijn, m.n. in mijn kuiten.
Ik zou, wanneer ik met zo weinig winstpunten in klasse 1 dus ook met weinig endurance-ervaring (althans met dit paard), kiezen voor een korte klasse 2 in een relatief licht terrein.
repin schreef:pam15 schreef:Ik zou, wanneer ik met zo weinig winstpunten in klasse 1 dus ook met weinig endurance-ervaring (althans met dit paard), kiezen voor een korte klasse 2 in een relatief licht terrein.
Inderdaad. Die 40 km in Ermelo bijvoorbeeld.
De tweedaagse van Uddel is anders ook een idee, makkelijker bodem dan UHR.
MyrtheJ schreef:Verstandig besluit om in Ermelo de eerste klasse 2 te starten ipv UHR! Wie weet herkansing in Uddel voor tweedaagse?
Waar die fora al niet goed voor zijn!!