Ook mijn verslag van KWB!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Corelli

Ook mijn verslag van KWB!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-13 09:30

:wave:

25-03 hebben we gestart in Kootwijkerbroek, korte klasse I (22 km). Voor mij en Stoffel de tweede endurancewedstrijd en de eerste van 2013, dus dat verdient een mooi verslag! :)

We startten om 12.30, dus om 10.00 op stal verzameld en daar rustig alles ingepakt. Even een stressmoment want één van de 3 rijmaatjes kreeg haar paard niet op de trailer, maar ook dat is uiteindelijk gelukt dus we konden gaan! Onderweg nog 2 keer gestopt want Stoffel was er onrustig in de trailer, waarschijnlijk door de wind. Gelukkig niks geks gebeurd, maar mijn zenuwen waren inmiddels zo opgelopen dat ik er misselijk van was :\ Gelukkig waren deze zenuwen als sneeuw voor de zon verdwenen toen Stof super rustig de trailer af kwam en lekker ging grazen :)

Op de voorkeuring een HS van 44, erg netjes :j Bij locomotie nog even een hartverzakking want de vet riep, nadat ik gemonsterd had, heel hard en bozig "wie heeft deze haflinger gekeurd?!", waardoor ik dacht dat er iets mega ergs met hem was dat de vorige vet over het hoofd had gezien ofzo :? Bleek allemaal niet het geval, ze had gewoon de inentingen vergeten af te kruisen :+

Dus snel opgezadeld en van start! Door het weer hadden ze allemaal energie voor 10, dus ik had er aardig mijn handen vol aan. Meteen lekker gaan draven en een fijn tempo kunnen volhouden, afgewisseld met wat galop :) Helaas was het paard van rijmaatje nogal aan het donderen, wat op een gegeven moment ook tot een val heeft geleid :(:) Niet alleen super vervelend voor haar, maar ook voor onze snelheid, want die is toen enorm gezakt helaas. Gelukkig nog verder kunnen rijden en allemaal de finish gehaald :)

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 4228_n.jpg
Afbeelding

Bij het aanbieden een te hoge hartslag en bij mijn tweede keer aanbieden was ik helemaal van de wap en heb ik hem bij de nakeuring aangeboden :') Er klopte dus allemaal niets meer van en de tijden hebben ze uiteindelijk moeten schatten, domme ik :')
Uiteindelijk bij de tweede keer aanbieden een HS van 50 en bij de nakeuring 42, keurig! Locomotie een B.
Bij de prijsuitreiking geen prijs en ook geen geweldige plek in de ranglijst (44e), maar tot mijn verbazing toch (mijn eerste! :D) 3 winstpunten in de pocket en een gemiddelde snelheid van 10,65 km/u, dus helemaal blij!

Op naar Ommen 28 April!

Michelle_S

Re: Ook mijn verslag van KWB!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 10:00

Fijn verslag, en zo te zien heb je ondanks je zenuwen toch enorm genoten! Gefeliciteerd met jullie eerste 3 winstpunten en succes in Ommen! :)

Psydoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 10:01

Gefeliciteerd met je winstpunten.
Het houdt de spanning er wel in als een VET zoiets gaat roepen :')
Fijn dat jullie de rit wel samen hebben kunnen uitrijden.

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 12:24

Leuk verslag!! Jammer dat ik 2x voor vertraging heb gezorgd haha. En supergoed van stoffels waardes

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-13 15:03

Michelle_S schreef:
Fijn verslag, en zo te zien heb je ondanks je zenuwen toch enorm genoten! Gefeliciteerd met jullie eerste 3 winstpunten en succes in Ommen! :)

Klopt helemaal, bedankt :)

Psydoxy schreef:
Gefeliciteerd met je winstpunten.
Het houdt de spanning er wel in als een VET zoiets gaat roepen :')
Fijn dat jullie de rit wel samen hebben kunnen uitrijden.

Bedankt! Ja inderdaad, mijn hart zat even in mijn keel haha
Vooral omdat Stoffel nogal biljardeert, dus de locomotie is altijd al een beetje spannend :=

Reusje0504 schreef:
Leuk verslag!! Jammer dat ik 2x voor vertraging heb gezorgd haha. En supergoed van stoffels waardes

Haha geeft niks :))

daiswees

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 16:25

hey deze leuke pony heb ik ook nog gespot zondag <3
vond 'm echt heel schattig!
en gefeliciteerd met je winstpuntjes!!

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 07:41

Gefeliciteerd met je drie winstpunten!! Ondanks de omstandigheden toch genoten!! Super!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-13 07:43

Daiswees: wat leuk :D bedankt voor je lieve compliment, ik zal het aan stoffel doorgeven haha ;)

Jolindaa: dankjewel! :)

SemBo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 17:05

Netjes!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-13 17:16

SemBo schreef:
Netjes!