, of je hebt geen goed paard waar je niet mee kunt westernrijden. Of je hebt een te goed paard, kan de ruiter niet goed westernrijden. Sorry hoor, tegen dit soort berichten kan ik niet zo goed. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Misschien kun je hierna een lijstje plaatsen van wat je zelf gepresteerd hebt. Graag met foto, kunnen we jou uiterlijk ook beoordelen.
En eerlijk gezegd vraag ik me ook af of ze met een ander paard kan behalen wat ze met Texas Top Win heeft behaald...Bovendien meen ik dat Lena ook heeft gezegd dat het Narjolijn best gegund is, en more power to her als ze het wel redt...maar ik denk dat er best een hoop mensen zullen zijn die zich hetzelfde afvragen...lijkt me helemaal niet erg, en is ook heus niet banketstaaf bedoeld tegenover Marjolijn (ik hoop voor haar dat ze het allemaal gaat redden, hartstikke leuk...), maar ik vind het wel logisch dat mensen zich dit soort dingen af gaan vragen als iemand dat wedstrijdwereldje in komt met een kant en klaar getrained paard in Amerika...tuurlijk, misschien kan ze het met een ander paard ook, maar dat zou ik best wel eens willen zien...
Zonder negatief te willen zijn over Marjolijn, ben simpelweg nieuwsgierig...

Ik zeg alleen dat ik heel benieuwd ben hoe ze het zal doen met een nieuw en wellicht groen paard...snap niet hoe jullie zoiets vertalen naar afgunst...
Ik ben zelf niet wedstrijd georienteerd en je hoort mij ook zeker niet zeggen dat marjolijn niet goed kan rijden...maar je mag je toch wel afvragen van iemand die zich wel "in the picture" plaatst hoe ze het met een ander paard zullen doen??? Vraag ik me van Anky ook af
, maar ja, dit is westernforum he...maar goed, als je de sport een beetje volgt lijkt het mij wel logisch dat je nieuwsgierig bent naar de verrichtingen van een ruiter met een ander paard dan waar ze tot nog toe mee gepresteerd hebben...Gezonde belangstelling zou ik zeggen...
Dus nogmaals, ik lees in geen van de reacties hoe afgunst er iets mee te maken zou hebben (van mij al zeker niet, heb die ambities niet en Marjolijn is vast een aardige meid die ik zeker graag nog lang zie in de sport! Maar eerst zien dan geloven...ik wens haar dan ook veel succes...
) Maar goed, als iemand zich af zou vragen hoe Anky (bijvoorbeeld) het zal gaan doen met een ander paard dan Bonfire wordt er volgens mij niet zo hoog van de toren geblazen...jammer dat dat nu wel gebeurt. Ik blijf iig bij mijn standpunt dat ik heel benieuwd ben of Marjolijn idd hetzelfde kan presteren met haar nieuwe paard als ze met TTW gedaan heeft, more power to her als dat lukt, het is haar van harte gegund dus niks geen afgunst (rijd geeneens wedstrijden...
), maar gewoon een kleine (normale) dosiss nieuwsgierigheid.

maar ik kan me dus best in het topic vinden...ben zelf ook heel benieuwd...
maar ik ben wel van mening dat Marjolijn dus heus kan rijden, ben nou alleen benieuwd of ze ook kan "beleren", petje af als ze ook dat kan, maar als dat niet mocht lukken heb ik niet minder respect voor wat ze met TTW presteert en gepresteerd heeft...maar ik zou het nog knapper vinden als ze hetzelfde kan met een jong paard, hoop van harte dat het haar gaat lukken hoor!!! Maar ja, rijden is 1 ding en beleren weer iets heel anders he...ik blijf het heel knap vinden als iemand een groen paard goed kan beleren...en het allerknapst vind ik het als iemand een groen paard kan beleren zodat iedere beginner er min of meer lekker mee weg kan rijden...*grijnz* 

ijn WE jaloers alleen voor die gene die Marjolijn zwart maakten, niet voor de rest. Jaloers zijn is nl de enige rede die ik kan verzinnen waarom iemand zult soort flauwe kul gaat schrijven