Afgelopen zomer zijn Fernando en ik met de club meegeweest naar een cross training die werd gegeven door onze springinstructeur. Het was voor mij en Fernando de allereerste keer, maar ik had er heel veel zin in. In eerste instantie was het een draak eerste-klas, ik lag er na de eerste sprong dan ook direct naast, maar heb daarna nog heerlijk een aantal dingetjes kunnen proberen! Er zijn best een paar leuke foto's uitgekomen, niet heel spectaculair, maar wel leuk!
Hier net aangekomen op het terrein:
1.

Een gespannen sprongetje
2.

Heuveltje op
3.

De afsprong waar ik de hele tijd heb gezegd: neee ik ga echt niet, echt niet.. naja je snapt hem al: ik ging wel..
We gingen als bambi op het ijs naar beneden, een goede reden om mijn hoofd van de foto af te snijden.
4.

Gelukkig konden we wel weer lachend omhoog
5.

Richting het boomstammetje
6.

7.

En jaaa, we kunnen het wel
8.

9.

Door de waterbak vond hij helemaal geweldig, is ook wel aan zijn koppie af te lezen
10.

En nog een heeerlijk rondje gecrosst om het veld heen
11.

Al met al was het super geslaagd, ondanks dat het daarna zooo koud was in die natte kleren
Maar we blijven lachen en kijken uit naar aankomend jaar!
12.

Tips zijn altijd welkom, maar dit was de eerste keer crossen voor ons: twee dikke beginners dus!
. Mooie voorpluk heeft ie zeg, super koppie zit erop. Die foto van de afsprong is echt heel grappig! Ik vind je wel stoer hoor haha.