Ik zit al een tijdje na te denken om weer te gaan paardrijden, maar de manege trekt mij niet meer. Ik heb op mijn oude manege erg veel lol gehad maar mijn mening over hoe je met paarden om moet gaan verschilt nu te veel met de visie van de manege. Een bijrijdpaard is voor mijn al volle leventje geen optie, privéles is behoorlijk duur, dus leek het mij wel leuk om eens iets anders te doen dan normaal. Ik zou heel graag western willen leren rijden.
Nu heb ik wat gezocht naar stallen in de buurt van Amsterdam, waar ik woon, maar wil mijn bereik wat vergroten. Weten jullie leuke westernstallen waar je in groepsverband (of in niet al te dure priveles) kan lessen, ook als beginner? Het mag een redelijk eindje van Amsterdam vandaan zijn, maar het liefst wel met het OV bereikbaar. Mocht er iemand iemand kennen die zijn eigen paard aanbied voor lessen is dit natuurlijk ook een optie!
Bij voorbaat dank!

Ik woon in Oud Zuid en Nieuw West (gescheiden ouders) trouwens. Maar Starnmeer is dus positief, en Double R Ranch?
) Priveles eerst lijkt mij dus wel wat, kan ik het ook even uittesten. Wat dat betreft zou ik graag op je aanbod ingaan Gaucho, alleen ik ben dus een beetje roestig wat rijden betreft.
Toch bedankt voor de info paardjes123!