[SGW] Noordelijke trainingen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dav

Noordelijke trainingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-13 15:46

Eindelijk onze 1e echte cross les is in zicht!
We hebben al een oefencross gereden en dat beviel ons beide zo goed dat we daar wat meer in willen doen. :D

Nu zijn er 4 datum's bekend wanneer er trainings les is ;
-* zondag 3 maart training in Gieten, dit is een voorbereidingstraining
-* zaterdag 16 maart Roden op het terrein met o.a. een waterbak
-* zondag 24 maart Oenkerk een terrein met 2 waterbakken een greppel een brug en op en afsprong
-* zaterdag 6 april Harkema, een terrein met een hoge heuvel hier vind je de meest vreemde hindernissen.

Ik doe mee met 2 trainingen en dat zal al indrukkendwekkend genoeg zijn zowel voor mij en mijn paard :+

Iemand nog tips voor ons als beginnend setje?

Horsemaniac

Re: Noordelijke trainingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 21:14

LEUK!!! belangrijk om al beginner (net zoals ik) lessen te nemen en lekker veel ervaring op te doen!
Ik wil begin maart nog trainen bij het paardendal in Grolloo en dan ga ik 24maart ook naar oenkerk! En tussendoor nog een keer naar een vriendin met een leuke spring weide! helemaal zin in!!!
jij ook veel plezier!

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-13 09:30

Oenkerk wou ik in April naar toe,dan is er paascross dacht ik?
Ik wil dan de oefencross doen want ik start niet officieel.
:o

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 10:31

Noordelijk-SGW organiseert ook dit voorjaar weer SGW trainingen in het noorden.
16 maart start deze trainingscyclus van 5 trainingen in Vinkega ( daar is na afloop ook een oefencross)
Verdere trainingslokaties zijn o.a. Franeker ( terrein Hoekstra en een training op het terrein van de manege), Roden en Lelystad.
voor meer info: www.noordelijk-sgw.nl

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-13 14:13

16 Maart is dus dubbel *jammer*
Heb mij al opgegeven voor de les in Roden en qua afstand is dat ook een stuk dichterbij.

Fijn dat de site weer upgedate is want laatste keer dat ik keek was het nog van vorig jaar. :+

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 15:18

Ik wilde in 1e instantie ook meedoen maar het begint te vroeg voor mijn paard en voor een enkele les vind ik het te duur. Die van SGW Noord is vaak doordeweeks en te ver weg. Jammer!

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 15:20

In Gieten? Daar ben ik wel heel benieuwd naar!
Waar is dat? Is er een website van?

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 15:25

20 april organiseert de Haolerruters in Hooghalen ook een cross met hindernissen. hier is tot nu toe nog geen les bij geplant... maar schijnt wel een mooie oefening te zijn voor jonge paarden of beginnende combinaties want de hoogtes worden van 30-80cm gebouwd. zie www.startlijsten.nl

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 15:30

Die hou ik even in de gaten maar denk dat het te vroeg is. Mijn paard wordt in april 4 en heeft net haar eerste sprongen gedaan. Als zij een kijkerig normaal springparcours zo doorloopt dan wordt het tijd om eens een crosshindernis te laten zien.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 15:38

Horsemaniac schreef:
20 april organiseert de Haolerruters in Hooghalen ook een cross met hindernissen. hier is tot nu toe nog geen les bij geplant... maar schijnt wel een mooie oefening te zijn voor jonge paarden of beginnende combinaties want de hoogtes worden van 30-80cm gebouwd. zie http://www.startlijsten.nl

Super! Bedankt! Ik heb me opgegeven, toch maar eens proberen! :D

Lottexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 15:42

Even een vraagje waar kan je je opgeven voor de crosstraining in Roden ik kan het niet vinden op de site. Lijkt me heel leuk een keertje te doen namelijk! :)

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-13 15:57

Heb even de mail gekopieërd.
Citaat:
Hoi allemaal.

De eerste zonnestralen hebben we al gezien. De lente begint alweer te kriebelen en daarmee het buitenrijden met onze paarden en de crosstrainingen.

Daarom voor iedereen wat wils tijdens de komende trainingen:

-* zondag 3 maart training in Gieten, dit is een voorbereidingstraining

-* zaterdag 16 maart Roden op het terrein met o.a. een waterbak

-* zondag 24 maart Oenkerk een terrein met 2 waterbakken een greppel een brug en op en afsprong

-* zaterdag 6 april Harkema, een terrein met een hoge heuvel hier vind je de meest vreemde hindernissen.

-zaterdag 9 maart o.v.b. van voldoende deelname: trainingsbegeleiding voor je paard met behulp van dierenarts Françoise Rey. Hou voor meer informatie je mail en mijn site in de gaten.
-Paas maandag 1 april Lelystad € 35,00 euro p/c Een enorm groot terrein met tig verschillende sprongen voor elk wat wils.

Je kunt je opgeven voor alle 4 met een * aangeduide trainingen. Wanneer je je opgeeft voor deze 4 trainingen betaal je € 100,00. Een losse training kost € 30,00. Een training duurt 1,5 uur en is incl terreinvergoeding.

Dit is incl. cross verkennen op 12 april in Westerbork! ( bij voldoende balangstelling)

Voor alle trainingen telt: Bodyprotector, een cap en goede peesbeschermers voor je paard zijn verplicht! Meedoen is geheel op eigen risico!

De trainingen gaan door bij voldoende deelname. Mocht je onverhoopt verhindert zijn dan kun je tot 48 uur voor de training je afmelden via de mail. Anders worden er kosten in rekening gebracht.
We zijn te gast op deze terreinen, laat deze netjes achter, denk hierbij aan mest en papiertjes.

Een week voor de training krijg je een mail met daarop de tijd, het adres en de groepsindeling. Mocht door het weer of andere onvoorziene omstandigheden het niet mogelijk zijn om veilig te kunnen trainen dan houd ik mij het recht voor om de training te verplaatsen naar een andere datum of locatie.

Je kunt je opgeven door een mail te sturen met daarin je naam, niveau van rijden en welke lessen je wilt volgen.

Groeten Wieneke

Dit is de website van Wieneke.
http://www.wienekehadderingh.nl/

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-13 16:58

Balen,de training van aankomende Zaterdag is afgelast-word verzet van Roden -O-

Waar blijft de lente?! Zodat de bodem wel goed te doen zal zijn.

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 22:47

Training + oefencross zaterdag in vinkega gaat wel door en er zijn nog een paar plaatsje vrij.
noordelijk-sgw@hotmail.com voor de liefhebber.

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-13 06:26

Kreeg dit net binnen via de mail;
Hoi Allemaal,

We hebben geluk!
Het terrein in Harkema ( waar we anders op 6 april zouden trainen) is wel in orde!
Hier zijn we zaterdag allemaal welkom, hieronder staat de lesindeling.

Het adres is De Bosk 15, 9281 NR Harkema