Verschillende mensen heb ik erbij gehad. Osteopaten, helende mensen en verschillende dierenartsen.
Tot van de week ...
Van de week ben ik naar een dierenarts geweest die een echo heeft gemaakt van beide achterbenen. Hier kwam uit dat mijn lieve merrie een chronische peesonsteking heeft aan beide achterbenen.
Er werd mij verteld dat ze niet meer gebruikt kon worden als rijpaard, en ik er dus eigenlijk niet heel veel meer aan heb. Ik zou met liefde mijn paard op de wei hier willen zetten, maar dat gaat gewoon veel geld kosten.
Ook wil ik haar het liefst gewoon niet af laten maken, omdat ik heel erg veel waarde hecht aan mijn paard.
Nu ben ik wat aan het rond kijken naar verschillende stichtingen die misschien een paard nodig hebben waar ze kunnen knuffelen, borstelen en eventueel rondjes in de bak wandelen. Ik kan nog niet een stichting vinden..
Mijn vraag aan jullie was of jullie een stichting weten waar ze bijvoorbeeld met gehandicapten/autistische kinderen werken en paarden. Of mensen die hun vertrouwen moeten winnen doormiddel van energie van een paard.
Voor meer informatie mag je mij een PB sturen.