[SGW] Verslagen indoor SGW De Meern

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nickeltje

Verslagen indoor SGW De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-13 15:22

Bij deze open ik hem dan...;)

Sim

Re: Verslagen indoor SGW De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 15:39

En nu zijn er dus twee verslagentopics..... Mirreiledons had er al een geopend.

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 15:43

Ik heb mijn eigen topic geTEMd. Volgens mij was ik later dan Nickeltje :o Maar mijn opening bevat wel wat meer tekst hihi.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 15:44

Ik heb ook al getemd maar wel op nickels topic.

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 15:46

En Nickeltje heeft het voorbesprekingstopic al gesloten omdat daar nog verslagen bij gezet werden. Ben benieuwd waar we in verder gaan praten..

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 15:52

Mireille wat een ontzettend lieve en leuke reactie van je. Thanx

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 16:16

Dan maar hier verder...

Jeetje schrok van je MM! Gelukkig valt het buiten de rugpijn mee! Je viel echt hard!!
Maar zoals ik daar al zei wat een gigantisch gaaf paard heb je!!! Hij sprong indd zo'n mooi rondje ook!
Lekker heet douchen en rustig aan doen vanaaf!! Ps had Lieke bijna meegenomen :P Wat een schatje!!!!

Ik had het nog gegevraagd en er werden indd foto's gemaakt door eventingphoto! Hopelijk zit er een leuke bij :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 16:19

Arie was er inderdaad en ik zag PKK foto ook rondhobbelen.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 16:27

Ohh leuk Sim!

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 17:55

Ben benieuwd naar de foto's! Ik ben ook weer heel erg tevreden terug :) Eerste x weer crosshindernissen sinds de cross in Lisse, maar ze was superbraaf! Helaas vond ze de opsprong wel een beetje eng, bij de eerste x maakte het nogal lawaai toen ze erop sprong, dus de tweede x wilde ze eigenlijk niet, uiteindelijk gelukkig nog gelukt en dus het rondje af kunnen maken! 16 februari gaan we lekker L denk ik :)

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 18:01

Lekker Hetismij! Ik vond de opsprong ook wat glad, had jouw paard daar toevallig ook last van?

De paarden die een stop kregen, kregen m veelal daar volgens mij. Ook die van mij, die nooit eerder stopte voor een opsprong, vertrouwde t niet en stopte een keer.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 18:04

Zoo ik ben gesloopt thuis.
Nuut naar huis gebracht en toen snel gedoucht en weer terug. Na mijn bardienst nog even 20 minuten met Nuut gestapt en nu thuis. Even eten en dan lekker op de bank jullie verslagen lezen!

Leuk een aantal mensem gesproken te hebben. Jammer dat ik een aantal anderen niet heb gesproken.

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 18:12

@ mireilledons, glad vond ik hem niet echt, maar ik heb het filmpje terug gezien en daarop zie je heel goed dat ze landt met opspringen en meteen dr benen weer optrekt, omdat ze het eng vindt. Ach ze deed het superbraaf :)

@ mutsmarijke, heb je geen pijn gedaan? Je viel behoorlijk hard!

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 18:13

Wat ben ik trots! Even een egopost vanaf mijn mobiel. Mijn merrie is vandaag 1e geworden. Ze is er lange tijd uit geweest vanwege 2 veulens. Ze is net weer aan de gang en pakte echt super aan. Ik vond het er fijn geregeld en topbodem.

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 18:18

Onbewust een hoop bokkers voorbij zien komen.

Marlies wel bewust :D Fijn rondje idd en jammer van de stops, maar niks mis mee verder :)

Anouk... tsja.... mn telefoon was leeg, waardoor ik mn wekker niet had gezet. Ik schaam me diep :P

Maximiliano en Sim heb ik gezien, de eerste herken ik nu vooral door het verhaal van het losse voortuig.

MM, je ging er hard af inderdaad, maar ook voor mij totaal onverwacht. Je was voor het oog een heel fijn rondje aan het rijden en ineens draaide ie echt weg onder je. Heel veel kans had je ook niet meer. Balen! Waren er meer die op die hindernis ineens achterstevoren stonden.

Ik heb verder alleen gekeken. BB had ik best gedurfd achteraf :Y) Maar ik ben van mening dat ik als ik wil crossen, mn paard ook eerlijk moet voorbereiden. Voorlopig gewoon focus op dressuur en springen, wie weet komt t crossen ooit nog

Yvie_Juudje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 18:18

Merel_Claire schreef:
Wat ben ik trots! Even een egopost vanaf mijn mobiel. Mijn merrie is vandaag 1e geworden. Ze is er lange tijd uit geweest vanwege 2 veulens. Ze is net weer aan de gang en pakte echt super aan. Ik vond het er fijn geregeld en topbodem.

Jij ging echt zoooo goed joh!!!

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 18:20

Goedzo Merel_claire! Echt top, volgende keer gewoon weer B dus :)

Enne Noukie, dan ga je gewoon een keertje met mij mee trainen, kan je ook een keertje meedoen!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 18:20

Ten eerste, ik vind het super dat de regio Utrecht dit initiatief heeft genomen en het liep allemaal goed. :j Erg leuk! Ik hoop op meer.

Pitt25 schreef:
Na drie weigeringen moet je er uit. Was het ff boven wezen vragen want vond het ook al vaag dat niet de cross regels mbt het aantal weigeringen gebruikt werd. Het schijnt een nieuwe FEI regel te zijn die de KNHS in april overneemt. Omdat dit een voorloper is voor het crossseizoen, hebben ze de regel alvast gebruikt

Tegen mij werd 's morgens nog verteld dat dit inderdaad het geval was, maar dat ze vandaag nog de oude regels zouden hanteren, ook omdat dat overal aangekondigd was. Raar!
Overigens was mij nog niks bekend van een reglementswijziging, dus toch maar even opzoeken voor Chaam.

Hetismij, fijn dat je zo lekker hebt gereden!
Mireille, fijn dat je er wat meer aan kon rijden ipv alleen maar terug!
Merel, wat super!
Simone wat jammer :(:) Lekker op naar het buiten seizoen! Jammer dat ik je niet gesproken heb. In het L schijnt er heel slecht gereden te zijn :j
Henny, wat balen van je borsttuig! Jammer van de langsloper! Ik heb jou niet gezien trouwens ook al heb je mij wel gezien _O-
Marijke au :(:)
Suzanne, fijn dat je zo lekker hebt gereden!
Wil je gaat straks gewoon mee naar crosstraining als straf omdat je er neit was vanmorgen :P ;)

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 18:21

Haha wat grappig Nouki! Ik dacht ze zetten vast de tijd wel ff stil vanwege eventueel gevaar ofzo... Maar helaas!

@ Merel gefeliciteerd!!!

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 18:22

Ik riep nog;" zet hem op Anouk!!" haha

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 18:25

Super gedaan iedereen! Waren echt maar een paar foutlozen.

Ik sprong dus voor het eerst van mijn leven crosshindernissen, en mijn paard ook voor het eerst. Maar ik ben Apetrots! De opsprongetjes vond die raar en eng.maar naar de stop daarna wel er gewoon erop en eraf. Dus met 2 stipjes dik en dik tevreden! Op naar het officiële cross seizoen, dan ga ik gewoon lekker B starten:)

Maar complimenten voor de organisatie! Ze hadden het super leuk gemaakt en het liep allemaal vlotjes en ontspannen! Helaas de 16e een springwedstrijd staan, maar dat moet ook gebeuren! Had anders graag nog eens gegaan!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 18:26

Leuk Vainqueur!

maximiliano schreef:
Ik riep nog;" zet hem op Anouk!!" haha

Dat heb ik wel gehoord en dat vond ik leuk :D

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 18:27

Ik hoor dat ik al met 2 mensen mee 'moet' op crosstraining.. hmm... :')
Ik heb/neem momenteel niet eens tijd voor dressuurles. Maar, Marlies en Nouk, ik zeg iig niet direct nee, ok? :D

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 18:28

Yeaaah go Wil *\o/* :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 18:32

@ Merel_claire wat goed! Gefeliciteerd! Super hoor!!!!
@ Hetismij wat fijn! Super! Mn rug doet behoorlijk zeer maar ik had toevallig al een afspraak bij de osteo staan dus dat komt goed uit :Y)
@ Noekie fijn te horen! Thanx! Toevallig die man wat 2 combi's voor mij reed ook daar. Hij kwam later nog naar me toe ''zie je wel, daar lag wat he, daar op de grond, jij zag het tenminste ook en wilde het ook pakken he'' ik moest toen echt wel ff lachen! Leuk die sfeer altijd op crossen :D