Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Sim_ schreef:Ik pleit ook om aanvulling van het huidige topic om bovengenoemde redenen. Wel zou ik het een verbetering vinden als de wedstrijden op alfabetische volgorde zouden staan. Is ook makkelijk terugzoeken, zeker gezien het topic steeds uitgebreider zal worden.

Loetie84 schreef:_Sim_ schreef:Ik pleit ook om aanvulling van het huidige topic om bovengenoemde redenen. Wel zou ik het een verbetering vinden als de wedstrijden op alfabetische volgorde zouden staan. Is ook makkelijk terugzoeken, zeker gezien het topic steeds uitgebreider zal worden.
Het stond toch al op alfabetische volgorde...

Maar dat zou door een aanpassing van de openingspost al opgelost kunnen worden. (Met een mededeling dat de laatste versie de meest recente versie is). 

van mij hoeft dat ook niet per se in een apart topic, aangezien je met zn alleen in t ene klets, en vervolgens in een moeite verslag doet van hetzelfde. Maarhiervoor geldt wel weer dat het lastig nazoeken is. Ik heb in mijn eerste jaar veelvuldig gebruik gemaakt van de nabesprekingstopics om een beeld te vormen van de wedstrijd. 
Nickeltje schreef:Sorry voor mijn bijzonder trage reactie. Voor mijn vakantie was dat er niet van gekomen.

Citaat:Het kan zijn dat topics dan dichtslibben met gequote rijtjes, maar misschien valt dat ook wel weer mee.
Tijdje aankijken misschien?

Citaat:Ik ben er overigens wel voorstander van om voor- en nabesprkingstopics, zeker voor meerdaagse wedstrijden apart te houden.