[WN] Hoe zijn de lessen bij White Socks in Zeist

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Hoe zijn de lessen bij White Socks in Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 17:08

Na mijn verhuizing ben ik ma jaren van plan weer rijlessen te gaan nemen, en het liefst western. Nu ben ik qua oefeningen eigenlijk weer aardig groen omdat ik er ruim 9 jaar uit ben geweest. Nu zou mijn vriend ook willen lessen (kan walk, lope, jog en canter vanuit cuba). Dus ik denk dat samen instappen het leukste is.

Nu kom ik WSS tegen, dit zou een kwartier bij ons nieuwe huis vandaan zijn, dus ideaal! Nu ben ik benieuwd naar ervaringen op de lespaarden, de lessen en de tarieven. Brand los!

REGINA76

Re: Hoe zijn de lessen bij White Socks in Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:05

kijk op hun site.
staat alles op.
en er zijn meerdere westernstallen rondom utrecht.
ga kijken vergelijken.

superpony

Re: Hoe zijn de lessen bij White Socks in Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 13:52

Ja, zou ook zeggen ga kijken......Er zijn er hier meerdere. Ik sta bijv op ML stables in Woudenberg en daar zijn ook lespaarden. Wordt les gegeven in kleine groepjes.

Het ligt er ook aan wat je wilt en belangrijk vindt.

Als iemand ergens rijdt zal diegene positief zijn lijkt mij. En degene die er niet wil rijden, zal minder positief zijn. Maar over elke stal zijn wel betere en mindere verhalen......
Iemand die beginnend is zal heel anders staan tegenover dingen, dan iemand die al wat meer ervaren is.

Ga overal kijken hoe de paarden erbij staan.
Kijk eens naar de lessen bij wie je ook zou gaan lessen, hoe diegene lesgeeft.

Kijk niet teveel naar de afstand. Wij staan nu op 35km van huis om de pony's een beetje fijn te hebben staan en dat is in dit geval bij ML. Dat wil niet zeggen dat de andere stallen slecht zijn of geen klanten heeft, maar die voldoen niet aan onze eisen, wat wij belangrijk vinden. Andere mensen hebben hele andere eisen.

Snoezel1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 16:11

Ik zou gewoon een proefles nemen, dan ontdek je vanzelf of je de manier van lesgeven prettig vind.

Ik heb les zelf bij Beau Dandy's in Maarsbergen, vind ik persoonlijk plezieriger, maar iedereen is anders.

Anders neem je eens een proefles bij verschillende stallen :9