Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
..........
Inderdaad stevige bespiering, richting het haltertype. Klein en compact, zo rond 1.50m. Mooi, stevig en recht beenwerk, mooie bespiering aan de bovenbenen en een 'perzikkont'. Staartimplant absoluut niet te hoog, daar val ik helemaal niet voor. Wel ronde billen en, niet te vergeten, een mooie, onregelmatige, brede bles, zo ongeveer als mijn paardje 

(voor Quarters ook overigens. al zou ik een uitzondering voor een hele mooie Perlino kunnen maken
)
Sugarmiss schreef:Ik had het over een Quarter FH.
.
. Oh.....of zat ik nu aan een mooie kerel te denken???? Nah......weet het niet meer
, beiden is mooi en lekker, hihihihiii. Sugarmiss schreef:Ja maar dat fijne kriebellijntje zie je nog niet goed genoeg, daar moet je even een close-up van maken

Mis ik alleen de mooie hals.

Tijn"]
Ik vind vooral de billen van een quarter mooi, mijne heeft lekkere dikke perzikbillen, en Gera, ik heb een goudpalomino! En voor mij is ze de mooiste
!
[/quote]
Foto! Ik ben namelijk heel erg benieuwd naar je paard!
[quote="Sugarmiss schreef:En Gera ik bedoelde eigenlijk dat fijne lijntje aan de andere kant
Heb ik daar een foto van? Ik zal eens zoeken. Anders maak ik er vandaag wel eentje
(geen afgeplatte broekspier)
. Sugarmiss schreef:En Gera ik bedoelde eigenlijk dat fijne lijntje aan de andere kant