Wij hebben het zeker in de planning en ik wacht al een poosje met spanning af wanneer de data bekend worden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik zou graag meedoen, maar laat het nog even afhangen van de data. Als ik meedoe, zullen het iig de weekeindtrainngen worden. Apple, welke trainingen ga jij doen? Ik wil komend seizoen L gaan starten, dus kan wel wat trainingen gebruiken
. En zo ondertussen zijn we wel toe aan wat meer uitdaging (lees: crossterreintjes waar we nog niet eerder zijn geweest) .
Verder altijd bij Michiel of Richard op moordrecht getraind.
alleen vielen er afgelopen jaar zoveel trainingen uit door de regen, als die verplaatst worden naar de zomermaanden dan wordt het moeilijk om alles te rijden. Dus ik ga er nog even over nadenken.
Renswoude en Ursem zijn zeker de moeite waard. Baarle-Nassau is bijvoorbeeld ook vrij ver weg, maar echt een heel leuk terrein. Vind het wel jammer dat de maandag/woensdag op de wat minder spannende terreinen zijn, maar aan de andere kant is het denk ik spannend zat voor Denzel
Ze zijn ook op zondag, zat met maandag in m'n hoofd dus dan is het gewoon lekker op het gemakje erheen rijden en plezier maken. Zijn er hier die ook de maandag trainingen gaan volgen?