Inmiddels rijd ik weer sinds april, en sinds juli op Diamond. Ik heb haar even geleased maar door omstandigheden kon dat niet langer, hopelijk kan ik haar in 2013 weer leasen. Diamond is momenteel het enige paard waar ik op rijd, ik ben echt stapelgek op haar en ondertussen ook al mijn angsten kwijt
Ben mijn instructrice wel heel dankbaar dat ik mijn lessen op haar mag blijven rijden, want dankzij hun heb ik echt het plezier in paardrijden weer terug.De foto's zijn gemaakt tijdens een privéles, waar we op dit moment aan werken is het nageeflijk en verzameld rijden. Groot leerpunt voor mij.
Note: Ik prik NIET met de spoor, al lijkt dat zo. Mijn knieen zitten gedraaid waardoor mijn tenen naar buiten wijzen. Als ik ze naar binnen draai springt mijn knie op slot. Om deze reden steek ik ook mijn been af, maar dat is op de foto slecht te zien.

Die laatste foto is gewoon een gave herinnering. Ik moet in de galop wel vaker tempo wisselingen maken, maar blijkbaar had ik die dag het knopje gevonden en ging ze inderdaad knoerthard op de lange zijde. Zo hard dat alle foto's zwaar bewogen waren. Maar wat voelde ik mij stoer
Echt een momentje van, ik ben mijn angsten echt overwonnen (op diamond dan)