Ervaringen Garmin forerunner 10

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mariekyy

Ervaringen Garmin forerunner 10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-12 12:20

Hoi!

Ik zoek al een tijdje een kleine horloge gps voor trainingen en wedstrijden. Nou kwam ik de Garmin forerunner 10 tegen.
Ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die hem gebruiken voor het paardrijden?

MyrtheJ

Re: Ervaringen Garmin forerunner 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 17:23

Ik heb de 205, zal ongeveer hetzelfde werken. Bereik is goed, moet hem wel aanzetten, even ergens buiten neerleggen en wat geduld opbrengen voordat ik signaal heb. Rijdend aanzetten en dan doorrijden werkt niet...

Ik ga nu overigens alsnog een los horloge en hartslagmeter aanschaffen, dus misschien toch investeren in bv een 310? Dan kan je met een paar extra electroden ook de hartslag aflezen!

arun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 20:34

Lijkt mij te beperkt in mogelijkheden zou ook kiezen voor de 310 met softband hartslagmeter erbij en aparte electroden kopen van polar voor paarden. Heel stuk duurder natuurlijk maar iets kopen dat nadien niet voldoet aan de wensen is nog duurder.

Mariekyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-12 08:03

Bedankt voor de reactie. Alleen ben ik niet op zoek naar een gps met hartslag meter, want een hartslag meter heb ik al.
Had op internet ook al even gezocht naar ervaringen, maar daar kon ik niks vinden. Volgens mij is hij ook nog vrij nieuw.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 08:13

Ik heb de forerunner 310 (zonder hartslagmeter) en ben er heel erg tevreden mee. Inderdaad wat Myrthe ook heeft even buiten laten met het zoeken naar signaal.
Daarnaast heb ik een aparte hartslagmeter en heb er geen last van dat ik dan met 2 horloges moet rijden.