in het kempische Herselt zijn achtelijke beesten (geen dieren) aan het werk geweest. in 1 weide werd een 2-jarig paard met een mes bewerkt met als gevolg een steekwonde van 30 cm diepte in de borst. toen de buurman van het tumult wakker werd en buiten kwam sloegen de daders op de vlucht. in een naburige weide waren de gevolgen nog erger. daar werd 's ochtends een paard gevonden met doorgesneden keel.
Is hier iets van in het nieuws geweest? Het doet me denken aan die "slachter" van vorig jaar, maar voor ik me zorgen maak wil ik dat toch wel ergens gestaafd zien.
spatter
Geplaatst: 22-11-12 17:30
GVD walgelijk!
wanneer krijgen ze die lui nu eens te pakken? volgens mij is dit niet de eerste keer
kunnen we hiervan ook een officieel nieuwsbericht terugvinden a.u.b.? er is nogal wat voorgevallen de voorgaande jaren, en af en toe zie je iets in het nieuws of op een lokale nieuwssite, maar zoals mijn DA vertelde dat hij 2 jaar terug bij een merrie moest komen die echt helemaal aan gort lag op haar intieme delen, dat kwam niet in de krant/nieuws, sommige verhalen zijn waar, andere weer niet, wat mij betreft mogen ze de daders van al deze mishandelingen en moorden kielhalen....onder Groot britannie door dan.
je zou toch een soort "schild" om je paard willen bouwen, die het paard de vrijheid geeft, maar de daders een stroomstoot waar je u tegen zegt... pfff.