Mijn vriendin en ik moeten in ons examenjaar een profielwerkstuk maken en wij houden het over de Cattle drive. De informatie op internet is niet helemaal duidelijk en allemaal in het engels en we hebben veel specifieke informatie nodig.
weet je wat af van de Cattle drive (koeien drijven) in Amerika of ken je iemand die er wat vanaf weet?
Het zou ons heel erg kunnen helpen!
Groetjes Inge en Lisa
ThePast03
Geplaatst: 17-11-12 18:19
Omdat je meer reacties gaat krijgen op het forumonderdeel Western Algemeen verplaats ik je topic daarheen. TAO --> WN-AM
Ik weet niet of je een heel profielwerkstuk kunt maken over een cattle drive...je zou misschien dan misschien beter alle aspecten van bijv. een cow/calf operation kunnen nemen. En dan hierin de traditionele manier van werken nemen, dan kun je ook weer de verschillende stijlen, texas en californio stijl erin meenemen. Kun je in aangaan op de tack die ze hebben en gebruiken. Daarnaast kun je er ook weer stockmanship in verwerken. Waarom worden bepaalde dingen op een bepaalde manier gedaan.
En de meeste info zal in het engels zijn, simpelweg omdat het niet gebruikelijk is in NL.
ElCid
Geplaatst: 18-11-12 17:20
Ik ken mensen die bijna dagelijks cattle drives doen, maar die zitten in Amerika. Daar zijn ranches genoeg die zich daar mee bezighouden, maar dat zal allemaal in het Engels zijn. Er is zoveel informatie te vinden, specifiek en minder specifiek, maar zoals -Linda al zegt, zal je weinig in het Nederlands kunnen vinden. Hier staat wat info in het Nederlands.