Valt die kalender tegen veel leuke Belgische en Nederlandse zelfs Luxemburgse wedstrijden die in hetzelfde weekend vallen, dat maakt dat er al 8 wedstrijden die ik graag wil rijden er nog maar 4 van overschieten en aangezien we niet gemakkelijk toestemming krijgen en de Nederlands Cen wedstrijden niet meetellen zal ik buiten Ermelo voor de Belgische moeten kiezen ook al is er 1 Nederlandse op mijn trainingsgebied en voor Ermelo zal het dan weer moeilijk zijn om aan grooms te geraken aangezien die in Beernem zullen zitten. Gelukkig is het aanbod nog vrij groot.
Laatst bijgewerkt door Inn op 27-12-12 17:00, in het totaal 2 keer bewerkt
Inn, herkenbaar probleem. Ik probeer een TREC kalender met een endurance kalender samen tot 1 leuk iets voor mij en Tapas te krijgen maar ook dat is een hele puzzel. Heel veel valt ik een gelijk weekend of te kort na elkaar. Succes met puzzelen!!!
fury58
Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-12 19:00
[quote="Gilbey"]Inn, herkenbaar probleem. Ik probeer een TREC kalender met een endurance kalender samen tot 1 leuk iets voor mij en Tapas te krijgen maar ook dat is een hele puzzel. Heel veel valt ik een gelijk weekend of te kort na elkaar. Succes met puzzelen!!![/quot
En heb ik de Vet2000 datums nog niet er bij Stan.
Inn
Geplaatst: 18-01-13 11:38
Trec lijkt me ook leuk om doen maar kan er bij mij niet meer bij.