Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
franscine schreef:bijvoorbeeld gezamenlijk les in het hc te exloo
arwen3 schreef:heb wel eens nagevraagd wat de kosten zijn ... daar werd ik op dat moment niet gelukkig van
Erika_Z schreef:franscine schreef:bijvoorbeeld gezamenlijk les in het hc te exlooarwen3 schreef:heb wel eens nagevraagd wat de kosten zijn ... daar werd ik op dat moment niet gelukkig van
*Rekent even uit wat de reiskosten van Kloosterhaar naar Exloo zouden zijn*
Ik weet niet hoe het zit met kosten en beschikbaarheid locatie, maar vanaf een man of 4 (hebben zich hier al gemeld) - 5 is de prijs van een lesuur al bijna te overzien. Moet kunnen.
Groetjes,
Erika
Vroeger toen ik nog lid van van de vereniging was het geen punt daarheen te gaan en daar ook te lessen. Ik reed toen al western, had dus priveles, en dat mocht gewoon daar in het HCE. Maar je praat nu over ruiters van buitenaf, die geen lid van de vereniging zijn.
En voor mij is het wel van belang WIE er komt les te geven. rina schreef:Grinnik Erika ik denk ook niet dat ze het over het lesgeld heeft. Maar eerder over de kosten van de lokatie. Exloo staat er nou niet om bekend goedkoop te zijn.
franscine schreef:ik ben zelf ook lid van het hce en we rijden daar ook een paar keer in de week het leek mij gewoon leuk weer eens wat westernruiters hier heen te trekken net als de ijslanders een vaste groep voor wat lessen in overleg en misschien wat dingen organiseren ben gewoon een beetje aal het peilen of hier animo voor is
en rina de oude manege in exloo is verkocht en in particuliere handen zie daar ook weinig paarden activiteiten
exloo is wat paarden gebied een beetje aan het dood bloeden jammer vandaar deze oproep
franscine schreef:@Franscine: je had het ook over gezamenlijk dingen doen. Les was maar een voorbeeld. Waar zit je aan te denken? Ik rijd zelf veel in het bos (Exloo-Odoorn, soms Gieten-Borger), over de es. En bij vlagen in de bak om toch ook voor het echie te trainen.
ik rij ook veel in het bos maar kom nooit iemand tegen met een western zadel haha
franscine schreef:ik ben zelf ook lid van het hce en we rijden daar ook een paar keer in de week het leek mij gewoon leuk weer eens wat westernruiters hier heen te trekken
Mijn bak is de hele winter te gebruiken, tenzij er sneeuw ligt, maar goed dan wil je toch niet op pad met een trailer.
Ik ben wel kritisch wat de instructie aangaat, en heb nogal een zware engelse achtergrond wat voor niet elke westernintructeur even makkelijk is
Heb nu les van Barry Schuurman, bevalt erg goed en wat mij aangaat zou die ook de groepsles mogen geven. Weet alleen niet of die nog tijd heeft. Peggy de Kraa is mss een optie, of Alida Hadders. Maar mss heeft iemand anders geheel andere gedachtes???franscine schreef:een vaste groep voor wat lessen in overleg
Miss crazycactus@bokt
Dan ben ik hier thuis nog korter en beter te bereiken voor ze.
Ik kom uit die hoek
Maar die bestaan al niet meer sinds pak em beet eind '90-er jaren. Maar die bak is imo geen optie, tenminste niet voor de rest. En ik alleen heb geen interesse in helemaal daarheen te moeten rijden. Er zit hier in Dersum ook een westernclub waar groepslessen gegeven worden. Is voor mij een stuk dichterbij
Exloo is alleen een optie omdat ik de mensen uit die richting ken (Arwen ken ik, en Franscine ken ik volgens mij ook nog
2e mond toch??). En het moet ook een beetje in die richting blijven, denk ik. Anders kunnen ze net zo goed (zoals ik als grapje bedoelde) hier komen rijden. Ik heb op zaterdag les en kan altijd Barry vragen of hij er een paar meer hier les wil geven (voor diegene die daar echt interesse in heeft). Ik zit 4 km over de grens bij Sellingen.