Chaam - B paarden
Het begon met de eerste wedstrijd van het seizoen. Lange tijd was het onzeker of we mochten starten door alle rhino-perikelen, maar het kon! De dressuur voelde fijn, het springen ook en in de cross voelde ze fantastisch. Uiteindelijk een mooie 6de plaats!
Fanatiek, met dank aan GNS Fotografie

Etten-Leur - B paarden
Een paar weken later mochten we alweer naar E-L. De dressuur voelde niet fijn. Het springen voelde weer goed en in de cross helaas een weigering (mijn fout), maar ondanks dat een super fijn gevoel!
Braaf over de boom het water in
en de piano op alsof het de normaalste zaak was: http://www.youtube.com/watch?v=tu5O_ret ... e=youtu.beMet dank aan GNS Fotografie

Maarsbergen - L paarden
Een paar dagen later gingen we alweer naar Maarsbergen. We zouden op vrijdag starten in de B paarden, maar daar aangekomen hoorden we dat we toch L konden starten. Dus we kwamen een dag later terug. De dressuur voelde wel oke, het springen niet zo maar ondanks dat foutloos rond en in de cross een super fijn paard! Eén weigering, maar echt een super gevoel!
Met dank aan Rikifotografie

Met dank aan Eventhing Photo

En toen ontstond een heel groot gat in ons seizoen. Ik baalde, maar het liep nou eenmaal zo. In die periode wel wat spring- en dressuurwedstrijden gereden. Daarin een flinke springdeuk opgelopen.
In die periode zijn we ook nog 1 keer bij Alice gaan trainen. Onze enige training van het seizoen (Dat moet volgend jaar veel beter)
Ermelo - L oefencross
Door de regen werd de wedstrijd in Ermelo afgelast, maar we konden een paar dagen later een oefencross rijden. Voor het eerst ging ik alleen naar een cross en dat in 35 graden. Dat deed ons allebei geen goed. Een flink aantal weigeringen, geen fijn gevoel. Een dag om snel te vergeten!
Texel - L paarden
We waren nog nooit op Texel geweest en maakten er een lang weekend van. Nuut was super braaf op de boot en op het strand. Tijdens de dressuur voelde ze wel oké, het springen was eindelijk weer vertrouwt en op een verwachte weigering op het water na voelde ze fantastisch in de cross!
Met dank aan Eventing Photo

En een lol dat we hadden! Met dank aan Esmee Blom

Lisse - L paarden
Een paar weken later op naar Lisse. De dressuur voelde redelijk, het springen goed en de cross voelde wisselend. Twee weigeringen en vooral een dubbel gevoel.
Princenhage - L paarden
Een maand later op naar Princenhage. Redelijk gedressuurd, chaotisch maar foutloos gesprongen en ondanks een weigering in de cross een heel fijn gevoel en erg trots!
Super de rotonde op en meteen weer af
Met dank aan GNS Fotografie
Bathmen - L paarden
En dan afgelopen zondag de seizoensafsluiting in Bathmen. Het was een vroegertje, de dressuur voelde niet lekker, het springen ook niet helemaal maar toch foutloos en helaas 2 weigeringen in de cross (1 door in de weg lopende mensen). Maar al met al toch een heel fijn gevoel.
Fanatiek als altijd

Super trots in 1 keer het water in gesprongen

En de eindconclusie? Ik ben trots op Nuut. Ondanks het gebrek aan trainingen, heeft ze zich ontpopt tot een heel fijn en meedenkend paard in de cross. Wat heb ik genoten van haar dit jaar! Ik zeg op naar het nieuwe seizoen! Wij hebben er zin in!
Heel veel succes volgend jaar!
Succes verder!
Superleuk paard ook met die alerte oortjes!
Houd het wel bij crosslesjes en oefencrossen
Ik ben ook echt heel trots op Nuut. En grote oren heeft ze zeker, ook al lijkt het met het oornetje nog erger