[WN] Arthurs..nog een vraagje ;-)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

eponine

Arthurs..nog een vraagje ;-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-12 21:35

Hallo Western mensen!
As zaterdag kom ik in de buurt van Vorstenbosch, en aangezien ik nog wat dingetjes nodig heb ;-)... Vroeg ik me wat af.
Is het een gewone winkel waar je vrij kunt kijken, of moet je van te voren bellen en doet men dan speciaal voor jou de deur open?
Wanneer begint de sale?
Ik zoek nog teugels, misschien een hoofdstel, maar dat hangt van de prijs af..en een singel. Maar omdat het geen eigen paard betreft, ben ik ook niet van plan de hoofdprijs te betalen.

Daarnaast heb ik een hekel aan winkels waar men je haast weg staat te kijken of constant op je vingers kijkt..dus een beetje sfeer is welkom!

Wat is jullie beeld van deze winkel?

Anick

Re: Arthurs..nog een vraagje ;-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 21:38

Ik ben altijd erg tevreden over arthur. Gewoon even bellen of hij er is. De winkel heeft volgens mij geen openingstijden namelijk. De sale is tussen kerst en oudjaar.

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 21:41

Het is wel handig om van te voren even te bellen, dan zorgen ze dan ze er iniedergeval zijn. De sfeer is heel fijn, je kunt lekker zelf rondkijken. :)
De sale is pas rond de kerstdagen.

eponine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-12 21:52

Tja, dan voel ik me dus direct zo opgelaten, als ze speciaal voor mij de winkel opendoen... Zo van, dat je je dan verplicht voelt ook echt iets te kopen, en ben toch een echte Hollander..kijken kijken, misschien kopen...

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 22:01

Misschien helpt het je om even in de online winkel te kijken voor een indicatie van wat ie verkoopt en de prijzen?
Ik weet niet of dat allemaal overeen komt maar geeft je wellicht een indruk. :)

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 22:04

eponine schreef:
Tja, dan voel ik me dus direct zo opgelaten, als ze speciaal voor mij de winkel opendoen... Zo van, dat je je dan verplicht voelt ook echt iets te kopen, en ben toch een echte Hollander..kijken kijken, misschien kopen...

Dat vind ik dus ook...

En aan de website is ook al jaren niets gedaan..

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 23:01

Volgende week zaterdag de 10e en 11e november is clinic weekend bij burgmeijer de winkel is dan altijd open. Hij is meestal open overigens op normale winkeltijden. Ben er nog niet vaak geweest dat het dicht was. Je kunt gewoon rondkijken en als je vragen hebt krijg je gewoon antwoord.

Pintopini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 23:21

Ik ga eigenlijk bijna alleen die kant op met de sale, de rest koop ik als ik m op locatie tref! Maar vind het een geweldige winkel en goede sfeer, ze kijken je zeker niet de winkel uit! willen je zelfs graag helpen, althans dat is tot nu toe mijn ervaring!!!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 23:25

Ik hoorde ook goede verhalen over die sale! Wil eigenlijk ook graag eens kijken, ik heb sporen nodig die op mijn laarzen passen. Hoop dat ik kan gaan! :P

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 00:22

X-Mas sale is heel fijn! Ik ga dit jaar weer denk ik. Ik wil een showriem kopen en misschien nog een hoofdstel en teugels! :j

Laatst in Den Haag ook nog fijne hertenleren handschoenen gekocht.

Maar over die website ben ik het eens. Er staat nog niet eens een kwart op van wat ze echt hebben.

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 00:37

Ik vind het een geweldige store, prettige sfeer, en hij geeft eigenlijk bijna altijd wel korting is mijn ervaring (zeker als je vaker dingen bij hem koopt, hij herkent je zo!). Over het algemeen is hij wel wat duurder dan de gemiddelde westernstore maarja dat maakt de korting die hij vaak geeft meestal wel goed :D
De Christmas-sale is inderdaad van kerst tot oud & nieuw, ben er in die tijd nog nooit geweest dus daar kan ik verder niks over zeggen.

eponine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-12 07:27

Zijn er verder nog winkels met Western artikelen in zuidwest Nederland? Dus geen online winkels, maar gewone?

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 13:02

@kaniche. Ik heb wat zitten vergelijken, maar tegenover een aantal webshops is hij niet duurder. En je weet als je ergens irl bent wel of de kwaliteit je aanstaat. Heb in Wanroij nieuwe teugels bij Arthur gekocht en vond het prettig om te voelen.
Trainingsteugels waren allemaal zo een beetje 50 euro. En toch mooie kwaliteit, zwaar en lekker soepel. Heb nog niet eerder van hem teugels gehad, maar online kwam ik zelfde soort tegen die ook wel 1 of 2 tientjes duurder waren.

Omdat ik te beroerd was om te rijden heb ik hem ook een keer opgebeld en gezegd wat ik nodig had of zocht. Wilde voor m'n zoon wat dingen en dat is toen allemaal opgestuurd. Was oa een westernhoofdstel light oil maatje shet, kinder riem met buckle, pad voor shet en kinderhoed. Niet alles stond op de site. Prijzen waren netjes, net als kwaliteit. Is 7 jaar terug alweer, dus geen idee nu.

Zie op de site wel dingen erbij staan en kleine dingen zijn wel veranderd, maar niet alles is erop te plaatsen denk ik. Is ook een karwei om dat bij te houden als je zowel in de winkel als via je webshop verkoopt. Dara moet je wel zin in hebben.

bianca23

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 14:53

ik heb er goede ervaringen. je belt ekkes dat je komt en dan weet je zeker dat je niet voor niks rijd!
hij kijkt je niet de winkel uit en nog belangrijker hij geeft je gewoon lekker de tijd!
ik weet dat hij op zaterdag meestal gewoon open is! op zondag geef ik hem vaak een belletje.
qua prijs en kwaliteit zit hij erg netjes.
hij heeft voor ieder wat wils. de sale ben ik nog niet geweest maar dit jaar ga ik absoluut.

eponine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-12 15:21

We zijn gisteren geweest, er waren clinicus dus ik ging ervan uit dat hij gewoon open zou zijn, en dat was gelukkig zo. Er waren meerdere kopers in de winkel, dat vind ik altijd prettig, anders voel ik me zo bekeken.. Ik heb besloten met de sale nog eens te gaan...hoewel ik eigenlijk niks nodig heb, maar mensenlief wat heb ik mijn ogen uitgekeken zeg! Zoveel zadel, zoveel hoofdstellen! Wel aardig aan de prijs, of nou, misschien niet heel duur maar wel veel geld, als je begrijpt wat ik bedoel. De sfeer was goed, ik ben fijn geholpen en kreeg een kinkettinkje mee voor 2,50! Verder mooie sporen meegenomen, en met de sale wil ik evt kijken voor een pad. Ik heb echter geen eigen maar een huurwaarde, dus ga ook geen vermogen uitgeven. Maar wat een winkel..wow!