[SGW] GoPro hero, Hoe bevestigen jullie hem?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

GoPro hero, Hoe bevestigen jullie hem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 14:37

Aangezien ik hier denk ik de meeste Gopro gebruikers zal treffen stel ik mijn vraag hier.

2 weken geleden heb ik voor het eerst met een goPro camera gereden. Die ik met zo'n elastieke band aan de voorkant van mijn cap had gemaakt. De beelden die we kregen waren goed, máár door dat de camera aan de voorkant zat zakte mijn cap steeds over mijn ogen en dat is natuurlijk zeer onpraktisch.

Dus hoe bevestigen jullie hem? Of ligt het aan mijn cap dat het niet aan de voorkant gaat?

riannhuh

Re: GoPro hero, Hoe bevestigen jullie hem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 16:12

Mijn cap zakt ook voorover, maar dat heb ik opgelost door aan de achterkant een stukje lood te plaatsen :')
met als gevolg dat mijn cap een heel stukkie zwaarder is nu :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 17:24

riannhuh schreef:
Mijn cap zakt ook voorover, maar dat heb ik opgelost door aan de achterkant een stukje lood te plaatsen :')
met als gevolg dat mijn cap een heel stukkie zwaarder is nu :+

Haha, Dat vind ik wel creatief! maar ik vond mijn cap al zo zwaar met alleen de camera er op. Met lood zal het helemaal erg worden..

Heeft er iemand ervaring met aan de zijkant bevestigen?

Finlandia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 22:45

Ja, ondanks dat het een lichte camera is, komt er toch nog wel veel gewicht op de voorkant van de helm te staan. Zeker wanneer je een iets te ruime cap hebt, zal dit problemen op gaan leveren, omdat ie naar voren schuift. Maar heb je een strakke passende cap voorzie ik geen problemen. Achterkant inderdaad zwaarder maken zodat ie in evenwicht is goed idee. Camera met de case weegt zo rond de 200gram, dus dan zou je totaal 400 gram hebben.

AnkeVivaldi tijdens SGW Bathmen :(:)
Afbeelding
voor bevestiging aan de helm:
Afbeelding
Ondanks dat het elastiek strak om de helm past, heb ik toch de zijband die je kan verzetten nog 1 keer door de zijkant van de cap gehaald, zodat hij er nooit af kan vallen.
Afbeelding