Tammy @ NK TREC

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

WendyBZ

Tammy @ NK TREC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-12 18:38

Vorig weekend was de laatste wedstrijd van het jaar: het NK! Vorig jaar was het niet zo'n succes. Het was pas mijn tweede T3 wedstrijd, en dat was best pittig := Dit keer waren we redelijk :') voorbereid, dus moest het toch iets beter gaan :D

Op zaterdag vroeg :O opstaan om te keuren.
Afbeelding

Onderweg was het moooooooi 8-) <3
Afbeelding

Helaas wel een keer misgereden en daardoor een post verkeerd aangereden. Ik heb staan vloeken := vond het zo stom van mezelf! Maar de rest van de rit ging wel aardig en ook alle bakens die we in moesten tekenen hebben we gevonden :) Het was een pittige route, veel dwars door het bos waardoor je op andere stukken de tijd in moest halen. Maar wel echt mooi :j
Afbeelding

en aan het eind van de middag weer met een fris paard terug op het terrein :) ("oeh, baasje bij de trailer. Eten!")
Afbeelding

De georganiseerde chaos in mijn trailer :D tijdens een wedstrijd...
Afbeelding

Uiteindelijk bleken we ondanks de verkeerd aangereden post nog goed gereden te hebben +:)+ en stonden we gedeeld eerste *\o/*

Op zondag begonnen met de MA. Die was op een mooi beschut bospad. Op zich wel mooi, maar Tammy was wat loperiger dan normaal en dan valt ze snel in draf als ik haar niet genoeg bij elkaar rij of als ze niet genoeg tempo heeft. Helaas dus maar drie punten voor de galop. De stap ging ook niet zo lekker, omdat ze nog zo hyper was van de galop -O- veel punten laten liggen daar, helaas. Daar gaan we dus flink op trainen deze winter :j

Daarna mochten we door naar de PTV. Beginnen bij de eerste hindernis, de laaghangende takken:
Afbeelding

Je ziet de eerste tak al de lucht ingaan :') die ging niet zo goed, zeg maar :+ Ik moet er ook eigenlijk naast gaan hangen, maar ik vertrouw er nog niet helemaal op dat Tammy dan ook nog braaf rechtdoor blijft gaan >;)
Toen door naar de volgende, het rechts opstijgen hebben we overgeslagen. Hindernis 3 was voor mij het hoogtepunt van de wedstrijd :D Onbeweeglijk stilstaan onder de man. Hebben we ook flink geoefend afgelopen tijd, en dat heeft vruchten afgeworpen. In Laag Soeren hadden we al 6 punten, hier bleef ze de volle 10 seconden staan <3 *\o/* en daar heb ik de rest van de PTV ook op kunnen teren :D
Na een serie hindernissen op het zandpad gingen we door naar het bosje vlakbij voor de rest van de hindernissen. Eerst een kuil, daarna een afsprong aan de hand, die netjes ging :)
Afbeelding

De opsprong daarna hebben we maar overgeslagen := Die was in mijn ogen gigantisch en durfde ik echt nog niet aan. Dat is iets voor volgend jaar :+ Maar op de terugweg in het bosje hebben we wel de stapel bielzen gesprongen *\o/* daar ben ik ook echt trots op dat dat gelukt is :D Toen de laatste serie hindernissen, de smalle doorgang
Afbeelding

die niet helemaal perfect ging :=
Afbeelding

en daarna nog een hoogtepunt :D de heg :D Niet perfect, maar wél gesprongen!
Afbeelding

en vlak daarna de poort, Tammy vond het stom, meteen weer stilstaan >;)
Afbeelding

en toen was het alweer voorbij -O- Maar ik ben ontzettend blij met hoe het gegaan is! We hebben nog wat punten laten liggen op sommige hindernissen, maar daar gaan we gewoon lekker op trainen :)
Als kers op de taart bleken we tweede te zijn geworden *\o/* Een héle mooie afsluiter van het seizoen :) Nu weer lekker aan het trainen en volgend jaar er weer fris tegenaan :D

Piloetje

Re: Tammy @ NK TREC

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 18:42

Wat leuk om eens te zien en lezen hoe het er aan toe gaat. Het lijkt me super leuk om me ook eens gaan te verdiepen in T.R.E.C.

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 18:45

leuk wendy, ziet er goed uit!

Wat onwijs knap dat je Tammy zo lang stil kan laten staan. lijkt me echt een prestatie voor jullie!

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 19:03

Gefeliciteerd met je tweede plek!

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 19:07

Wat leuk, en gefeliciteerd!

Eefje1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 19:12

Leuke foto's weer en gefeliciteerd met je tweede plek! *\o/*

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 19:13

Een geweldige 2e plek! *\o/*
Kwam natuurlijk door je geweldige grooms op zondag. :+

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 19:18

Wat ziet het er leuk en goed uit!! Gefeliciteerd! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 19:53

Leuk!
Inderdaad bleef Tammy keurig staan bij hindernis 3....leuk dat dit je zo is bijgebleven.

Ellis_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 19:55

Leukk <3

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 20:00

Wat gaaf Wendy! Super :D

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 20:11

nogmaals gefeliciteerd met je 2de plaats *\o/*

Ik ben toch blij te horen dat ondanks alles dat mis is gegaan in de aanloop naar het NK (bij mij) de POR toch goed gelukt was.
mooie omgeving, wel goed te doen, maar zeker ook uitdagend. Dat was mijn doel.
Laatst bijgewerkt door Gilbey op 28-10-12 20:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 20:15

Zeker een goede afsluiting van het seizoen. :j
Gefeliciteerd met de tweede plaats!

MiepprinZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 20:47

Gaaf verslag!

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 20:56

tones schreef:
Een geweldige 2e plek! *\o/*

Denk ik ook :+

Knappe prestatie! Op naar volgend jaar *\o/*

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-12 07:56

tones schreef:

Uiteraaaaaard! :') :D

Anoniem schreef:
Inderdaad bleef Tammy keurig staan bij hindernis 3....leuk dat dit je zo is bijgebleven.

Dit was de eerste keer dat ze de volle tien seconden bleef staan :D Over het algemeen vind ze stilstaan onzin en gaat ze lopen draaien, dus dit was echt enorm fijn :D

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 08:00

Leuk verslag, Wendy! :D En nog gefeliciteerd met je tweede plek. :)

Kiichi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 08:04

Hee Wendy! Wat goed van jullie zeg! Gefeliciteerd met de 2e plaats. En Tammy voor het eerst 10 seconden stil gestaan, heeft je training écht zijn vruchten wel afgeworpen.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 12:10

Wat weer een gave foto's zeg! :D
Nog een keer van harte met de 2e plaats.

Op die 4e foto kijkt Tammy echt TE schattig! :+:

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 12:14

leuke foto's! Ik heb lang geleden een keer met jullie samen gereden in het Quintusbos, waar ook EefSok bij was. Leuk om te zien waar je nu mee bezig bent!

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 19:41

Gefeliciteerd Wendy :D, Tammy ziet er goed uit :j

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-12 19:45

set_elkol schreef:
leuke foto's! Ik heb lang geleden een keer met jullie samen gereden in het Quintusbos, waar ook EefSok bij was. Leuk om te zien waar je nu mee bezig bent!

Dat weet ik nog wel :D De foto zit in haar plakboek :D

NienSCHaap schreef:
Gefeliciteerd Wendy :D, Tammy ziet er goed uit :j

Dankje :) Ze heeft er een tijdje niet zo lekker uitgezien, nét even te dun :( Ze is nu weer mooi bijgekomen gelukkig :) We gaan wel heel lekker met springen nu :D :+ Afgelopen weekend hebben we nog een oefencross gereden (en heb ik nog gezandhapt :') ) en komend weekend rijden we nog een oefenparcoursje.
Afbeelding
Afbeelding
http://img.photobucket.com/albums/v622/ ... 8E7123.jpg

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 19:53

Hee, ik zie je fotoverslag nu pas. Mooie plaatjes en lekker gereden dus! Tof dat jullie ook een oefencross hebben gereden. Jullie gaan echt fijn! +:)+

Als ik dit zo zie en lees moet ik me misschien volgend seizoen ook maar eens aan een T3 wagen (bij leven en welzijn enzo natuurlijk). :=

Peetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 21:33

Ernstig, ik, als een van die twee supergrooms, heb ik nog niet eens gereageerd. Wat een geweldig team had je weer achter je staan. Daarom was Tammy ook zo rustig bij het stilstaan. Omdat ze onze aanwezigheid in de nabijheid voelde.

Maar nogmaals, gefeliciteerd. Leuk ook dat je er een mooi verslagje van hebt kunnen maken! :+

En Karin, wij willen jou ook best eens bijstaan als grooms. Retje is per slot van rekening toch bijna een draver... ;)

Nalonyda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 00:29

geerlijk mij dat om eens te doen. Kijk er met plezier naar en de opmerkingen gooien er toch weer wat humor in! haha