Aragon heb ik in 2009 gekocht en we doen nu 3 jaar aan SGW. Maar we zijn dit jaar pas begonnen met wedstrijden, waarvan de 1e bij ons op het terrein was, manege de Eendracht te vrouwenpolder. Ik probeer een kleine impressie te geven van Aragon.
in het begin vond hij het niet heel leuk, maar sinds de laatste paar keren weet ik zeker dat hij het erg leuk vindt. (op het water na, haha)
1e cross training 2012

Van de 2e crosstraining heb ik helaas geen foto's, fotograaf moest werken XD
1e cross in vrouwenpolder. Heb een foutloze cross en een foutloos springparcours gereden, met als resultaat een 4e plaats. Apetrots op mijn kanjer natuurlijk!

spring bloed heeftie

Tussendoor hebben we nog een oefencross gereden bij Marcelle de Kam, die me overigens ook traint voor het crossen. Hier heb ik helaas geen foto's van, maar hier hebben we wel onze 1e trakhener gesprongen:D
Vervolgens heb ik besloten de SGW in Princenhage op te geven, hiervoor hebben we nog gelest bij Marcelle.

Dit is typisch arrie, wanneer meneer stopt, doet meneer dit 10 meter voor de hindernis.

Toen zijn we naar Princenhage vertrokken. Hier heb ik een foutloos springparcours gereden en ben super van start gegaan in de cross.

Tot en met hindernis 5 heb ik echt super gereden, arrie twijfelde geen moment en reed keurig gefocussed op hindernis 6 aan.
Zoals al eerder te zien is, stopt Aragon altijd ruimschoots voor de hindernis, dit kun je 10 meter al aan heel zijn houding zien en voelen. Hij komt terug, pakt zijn bit tussen zijn kiezen en stopt heel rustig. (op dat moment ben ik al te laat) Toen hij voor hindernis 6 nog lekker gas bij gaf was er in mijn ogen niks aan de hand. Tot meneer besloot dat er toch iets engs in de bossen zat en op het laatste moment toch besloot te stoppen. Met als resultaat.. Annelien vol op de grond.. heel fijn. Vanwege te pijn in mijn hoofd en nek toch nog met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht voor foto's. Gelukkig niks aan de hand, alleen een lichte hersenschudding te pakken.
maar ik blijf het zeggen, ik heb nog nooit zo'n fijne cross gereden.
(volgende foto's zijn gemaakt door canonad)

en boem.. vond het trouwens wel mooi dat arrie toch zoiets had van: Bah... ik mag niet meer verder.. heb ik weer.

Toch is het mijn vriendje, no matter what