Ik 'moet' nu naar de premiere van The Matrix Revolutions, dus zal straks pas het hele blad doorkijken, maar ik ben alvast benieuwd of jullie de nieuwe WHW al hebben gehad en wat jullie er van vinden!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gera schreef:Wat ontzettend leuk om wat foto's die ik zelf heb gemaakt in de NK uitgave van de Western Horseworld te vinden! Vera, wat vind je van de foto op pagina 22? Leuk toch?
Ik 'moet' nu naar de premiere van The Matrix Revolutions, dus zal straks pas het hele blad doorkijken, maar ik ben alvast benieuwd of jullie de nieuwe WHW al hebben gehad en wat jullie er van vinden!
vera"]
[quote="gera schreef:Wat ontzettend leuk om wat foto's die ik zelf heb gemaakt in de NK uitgave van de Western Horseworld te vinden! Vera, wat vind je van de foto op pagina 22? Leuk toch?

.
, die zijn van de Barrel futurity in Oklahoma 2000, de middelste lijkt me van de Convention aan het logo op de ton te zien. Ja,ja
Die van de reining zijn inderdaad wel een beetje erg wazig. Verder zijn er een boel mooie foto's wel. Jammer FH, van die foto van Made in Holland. Voor de rest nog maar even vluchtig gekeken.
Maar wel leuk om nog een foto van mezelf terug te vinden in de WHW. Hij had alleen een stuk beter kunnen zijn van kwaliteit als ik hem ook meteen in hogere dpi en CMYK had gestuurd, maar ja... volgende keer beter.
) en punt twee omdat de ruiters zo op de foto staan dat het duidelijk is dat het behoorlijk professionele barrelracers zijn. Nu wil ik niet zeggen dat Nederlanders dat niet zijn, ik heb een hoge pet op van Wendy bijvoorbeeld, maar omdat ik juist de voor mij bekende namen niet op de foto zag staan, vroeg ik me af of ze dan juist foto's van de lager geplaatste deelnemers hadden gepubliceerd... Tja ach, je kunt niet overal foto's van hebben. Volgende keer sta ik weer aan de kant, mét nieuwe camera (zeer waarschijnlijk). Die is een stuk beter voor sportfotografie en ik hoop dan ook wat betere foto's te kunnen leveren.. En natuurlijk zal ik dan ook de barrel race niet overslaan (die ik dit jaar om verschillende redenen heb moeten missen)
Ten eerste kan ik zelfs met een digi niet fatsoenlijk fotograferen
(je kunt nu ook niet alles moet kunnen, toch?) en ten tweede laat ik gegarandeerd van schrik dat ding ook nog vallen ook. Zal beslist niet de laatste keer zijn geweest.
Onbeschoft en ongevoelig vind ik !
WenS schreef:De foto's van de barrel race zijn nog gestolen ook !
Tot mijn verbazing zie ik de fotos zonder bronvermelding in het Wran blad staan !Onbeschoft en ongevoelig vind ik !
Over het algemeen leveren de fotografen volgens mij sowieso hun eigen foto's aan de WHW. Je hebt ook wel eens andere gevallen, zoals, laten we even als voorbeeld nemen, XoNo, die mijn foto opstuurt naar de WHW. Mocht het nou zijn dat ik copyright op die foto had gezet (en thank God dat ik dat toen nog niet deed) dan was de WHW waarschijnlijk niet zo blij geweest met de tip om die foto te plaatsen, omdat dan de maker er niet van op de hoogte was geweest. Net zoals met die foto's uit Amerika dus eigenlijk, de maker zal de foto's waarschijnlijk nooit tegenkomen in de WHW. Het zal wel heel toevallig zijn als de fotograaf een keer in Nederland is en al bladerende in de WHW zijn/haar eigen foto's aantreft. Cassidy"]
[quote="Anya schreef:Kan iemand mij vertellen, waar de redactie van dat blad zit, of een website o.i.d. ?