[WN] Kay Wienrich

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

watsy

Kay Wienrich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-12 14:11

Hoi iedereen,

wie kan mij iets vertellen over Kay Wienrich? Binnekort is er bij ons in de buurt een clinic van hem.
Ik ben al eens naar zijn site geweest maar is er iemand die persoonlijke ervaringen heeft met
zijn manier van werken/lesgeven? Wie heeft meer informatie over behaalde showresultaten etc?
Ben benieuwd!

crazycactus

Re: Kay Wienrich

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 17:30

Phoe Kay is al een nestor in de europeesche western sport. Heeft met bijv. Doc Chex titels behaalt in reining, cutting en working cowhorse. Qua werkwijze heb ik geen idee, weet wel dat ik vroegah met bewondering keek naar hoe hij op een paard bleef zitten :P

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 17:33

Mijn instructrice is helemaal weg van hem, als ik de kans had zou ik zeker een clinic bij hem rijden.

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 08:18

Kay ois vergane glorie. In de jaren 80/90 deed hij het goed maar is daar blijven hangen.
Echt een beetje de old scool cowboy.
Als dat is wat je zoekt prima. Maar als je wedstrijdgericht bent in de huidige tijd is hij niet meer de beste keuze.
Hij heeft op de duitse fut vorige week nog eens geshowt en daar werd ook duidelijk dat hij echt niet meer mee kan in de huidige wedstrijden op reining gebied.
Zowel qua resultaat als stijl.

Dus het ligt er een beetje aan waar je naar op zoek bent.

watsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-12 12:28

quarterH schreef:
Kay ois vergane glorie. In de jaren 80/90 deed hij het goed maar is daar blijven hangen.
Echt een beetje de old scool cowboy.
Als dat is wat je zoekt prima. Maar als je wedstrijdgericht bent in de huidige tijd is hij niet meer de beste keuze.
Hij heeft op de duitse fut vorige week nog eens geshowt en daar werd ook duidelijk dat hij echt niet meer mee kan in de huidige wedstrijden op reining gebied.
Zowel qua resultaat als stijl.

Dus het ligt er een beetje aan waar je naar op zoek bent.

en heeft hij geen goede jeugd of non pro's onder zijn hoede?

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 12:38

Niet te zien op shows iig naar mijn weten

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 13:21

Hear hear....

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 07:21

Waar is die clinic? Ik ben nl. wel erg geinterresseerd in de mannen van de "Old School" heb het niet zo op de "raggers" van de "New School?" :o

dofuzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 11:49

ElCid schreef:
Waar is die clinic? Ik ben nl. wel erg geinterresseerd in de mannen van de "Old School" heb het niet zo op de "raggers" van de "New School?" :o

zeg je nou dat "new school" per definitie raggers zijn?

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 12:45

Als 20 jaar geleden onder old school valt, heb ik toen behoorlijk wat raggers gezien. Elke generatie heeft wat...........

Ik zou niet snel naar een clinic gaan als ik jou was, van iemand die ik verder niet ken. Je wil iemand hebben gezien op shows, op een andere clinic of tijdens trainen en dat moet jou zo aanstaan dat je van diegene een clinic wil. Kijk anders even op youtube of er wat goede filmpjes staan en of dat jou aanstaat.