De trainingen zijn voor alle niveau's. Ik begeleid elk niveau en daar waar het nodig is passen we de instructie aan. Dit is voor zowel puppy, beginner als gevorderde. Zit je dus ingedeeld in de puppygroep en pakken ruiter en paard dit goed op, mag je al wat moeilijkere hindernissen springen.
Inschrijfgeld € 25,00 per combinatie. Dit is inclusief terreinvergoeding. Minimaal 2 en maximaal 4/5 combinatie's per les. Cap, bodyprotector en goede beenbescherming is verplicht. Hiervoor dient de deelnemer zelf te zorgen.
Inschrijven ? Dan kan je een mailtje sturen naar richard@taxitenkate.nl en vermeld daarbij: * Naam ruiter en paard * Datum van deelname * Leeftijd ruiter * Niveau (puppy, beginner, gevorderd en zeer gevorderd)
Je ontvangt dan een bevestigingsmail, met daarop de verdere informatie.
Kortom, de lessen zijn voor iedereen geschikt. Dus ook voor combinaties met minder springervaring.
Richard
Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-12 19:58
Voor januari en februari 2013 zijn de data ook al geprikt. Deze zijn afhankelijk van evt verbouwingen van het crossterrein in Moordrecht en worden via dit forum half dec 2012 bekent gemaakt.
Leuk! Ik wacht even de data af voor februari, dan wil ik wel weer een keer komen
Richard
Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-12 08:58
Mar__ schreef:
Leuk! Ik wacht even de data af voor februari, dan wil ik wel weer een keer komen
Je bent altijd welkom.
Lousje22
Geplaatst: 16-10-12 09:17
Je nieuwe topic is gevonden
Na dit weekend ga ik eens kijken wanneer ik allemaal kan, mag toch niet meer officeel starten i.v.m. gelimiteerde startkaart dus dan lekker crosstrainingen doen.
Liesbethje
Geplaatst: 16-10-12 11:37
Leuk! Ik ga eens kijken welke data ik kan, wil het toch wel weer lekker gaan oppakken