Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

voor het regiokampioenschap!
Dus ja, ik weet ook niet of ik wel wil starten... Beetje trauma, zeg maar

3 lijkt op de foto niet moeilijk. Maar zal misschien door meerdere mensen onderschat zijn. Zag je ook bij Diepenheim vorig jaar, zag er uit als een cross die goed te doen was maar toch op sommige hindernissen wel veel weigeringen waarvan je denkt

Valyra schreef:Bar: op de een of andere manier dacht ik dat 3 een heg moest zijn3 lijkt op de foto niet moeilijk. Maar zal misschien door meerdere mensen onderschat zijn. Zag je ook bij Diepenheim vorig jaar, zag er uit als een cross die goed te doen was maar toch op sommige hindernissen wel veel weigeringen waarvan je denkt
Zeker, zeker! Dat was de enige hindernis waarvan ik dacht, "dat kunnen we makkelijk"
Hindernis 2 zou ik het alternatief nemen, maar besloot daar toch maar over de hoge te gaan en daar kreeg ik 'vleugels' van. Maar in combinatie van wat Bar zegt hoor, er lag wit zand achter, richting het licht vanuit een vrij donker bos en er naast zat een diepe greppel... Dat alles in samenwerking met mijn onervarenheid zorgde ervoor dat de cross moest worden stilgelegd wegens het ontbreken van een markeringsvlag
. Leliaardje schreef:Loetie84: daardoor kon ik lekker op adem komen nadat ik naar H5 was gelopen om Laurie te fotograferen. Ik had toen nogal last van hartkloppingen en volgens mij had ik een pols van 200 tegen de tijd dat ik daar aankwam. Jij zat 1 of 2 plekken voor Laurie. Tegen de tijd dat de boel weer gemaakt was, kon ik weer zonder in te storten mijn camera vasthouden.