Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
joanne999 schreef:Een gewone is ook al lastig hoor![]()
Kun je niet een gewoon verzorgpaard zoeken en dan vragen of je western met het paard mag rijden?

sasco schreef:Ik zoek ook, dus je bent niet de enige!

Lizzll schreef:Ik snap wat je bedoeld. Ik woon zelf (ook?) in Alphen en toen ik vorig jaar op zoek was naar een Western verzorgpaard kon ik er ook niet echt een vinden. Ben nu niet heel erg op zoek maar had toen ook moeite met het vinden van een verzorgpaard.
(Op welke manege rijd je trouwens? Sorry dat dit tussen haakjes niets met het topic heeft te maken trouwens maar ben wel benieuwd.
) nee, even zonder gekheid, ik was totaal niet op zoek, maar wilde wel iets anders dan de rondjes op een manegeknol. Ik had al een keer een westernlesje gehad en vond dat super. Ik zat op marktplaats voor een Wii spelletje en ik dacht: "kom ik kijk eens bij de paarden"... En daar stond Fuego! Inmiddels al weer bijna 3 jaar mijn bijrijdpoown en we hebben dikke pret! [WN-ITP] Mijn L5 wedstrijd debuut@Callantsoog Ik show nu zelfs met hem en dat gaat goed! Dus ik zeg: niet ernaar zoeken, dan komt het vanzelf!
) Gimme_Spurs schreef:Niet zoeken! Het komt wel naar jou toe! (goh, wat zweverig...) nee, even zonder gekheid, ik was totaal niet op zoek, maar wilde wel iets anders dan de rondjes op een manegeknol. Ik had al een keer een westernlesje gehad en vond dat super. Ik zat op marktplaats voor een Wii spelletje en ik dacht: "kom ik kijk eens bij de paarden"... En daar stond Fuego! Inmiddels al weer bijna 3 jaar mijn bijrijdpoown en we hebben dikke pret! [WN-ITP] Mijn L5 wedstrijd debuut@Callantsoog Ik show nu zelfs met hem en dat gaat goed! Dus ik zeg: niet ernaar zoeken, dan komt het vanzelf!
(Ik weet niet waar je woont, maar ik zou eens een beetje op stal kunnen gaan rondvragen... Misschien dat het helpt als anderen wél zoeken...)
Dogr818 schreef:
fique schreef:Tja hoever wil je er voor reizen? Ik weet dat er iemand in de wijdewormer iemand een bijrijdster zoekt.
, paarden eigenlijk , 2 quarters 3 en 4 jaar , 12 jarige paint en een arabier , ik rij de 4 jarige en de paint en ze zijn super, moet er wel dik half uur voor rijden (30km) maar dat heb ik er wel voor over ,maar ga alleen in het weekend en op mijn vrije dagen , super leuke eigenaresse en binnenkort komt Wendy les geven.
ElineMeike schreef:Ja daar heb ik ook een tijd over na zitten denken, maar toch vind ik het leuker om een [discipline] paard te hebben. Het lijkt me al vanaf dat ik ben begonnen met paardrijden helemaal geweldig om te kunnen spinnen of slidings te kunnen maken. Daarom ben ik nu eigenlijk op zoek naar een [discipline] verzorgpaard
troi schreef:Even verder kijken dan je neus lang is: [WN-AM] Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar