Mijn paard heeft vorig jaar in oktober een peesontsteking gekregen.
Ik had besloten het rustig aan te doen en wanneer we groen licht kregen terug rustig op te bouwen.
Begin Juli mochten we terug starten in de cross. Onze eerste wedstrijd was CNC Genk

Een video van CNC Genk
We eindigde op een 10de plek! Binnen de prijzen!
Daarna was CNC Nokere aan de beurt.
Dressuur werd hij nogal heet. Wat in de punten te zien was. Er waren enkele sprongen waar je een optie kon om nemen, maar omdat we in dressuur niet zo best stonden besloot ik het om als een training te bekijken. De eerste 2 moeilijke sprongen voor ons waren helaas niet van de eerste keer gelukt, dus twee weigeringen, maar de 3de moeilijke combinatie lukte ons! We hebben het vooral moeilijk met smalle combinaties. Dus met een zeer tevrede gevoel kwam ik terug de cross.

Wat later stond CNC Brugge op onze agenda.
Dressuur ging redelijk, maar niet voldoende om er voor te rijden, dus we reden op het gemak en netjes rondkomen. Het was een mooie cross. Helaas ben ik bij hindernis 10 overkop gegaan met mijn paard waardoor ik bewustenloos was en in het ziekenhuis moest. Ookal is dit gebeurd heb ik toch een goed gevoel over onze cross. De moeilijkste hindernissen waren voor mijn val. Een combinatie met 2 smalle hindernissen kwamen we van de eerste keer over heen! Super trots was ik!
De sprong waar ik viel, toevallig een foto van gemaakt!

De Smalle hindernis, hij lijkt breed, maar hij stond dichter afgevlagt en er stonden ook nog bloemen zodat het smaller werd

Helaas heb ik door mijn val de volgende wedstrijden niet kunnen rijden doordat ik het vertrouwen wat kwijt ben.
Bedankt voor het kijken! Laten jullie ook een berichtje achter
)