Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) 
Peerke_ schreef:Bedankt voor jullie antwoorden,
Weet je toevallig wat de maximale toegestane lengte is voor zweepjes ?
Halsters, touwen, wat borsteltjes e.d. wou ik indd meenemen
Ik kreeg de tip om zadelvormige dekjes mee te nemen, maar gebruiken jullie ook "gewone" ?
Peesbeschermers, bandages e.d. geruiken jullie niet echt toch ?
En gewone kniekousen met ruit ?
biancavos schreef:Misschien wat leuke gekleurde halsters en chabrakken ofzo meenemen.
Endurance-mensen zijn nogal verkikkerd op kleurtjes, ik zelf niet in de laatste plaats
Ik word bijv. zelf altijd erg hebberig van rode dingen (zelfs als ik ze eigenlijk niet nodig heb
). Subtiele hint: ik heb pas één rode zweetdeken
daffodil schreef:Ik zou gewoon alles (oké zo veel mogelijk) meenemen, want al die grooms van enduranceruiters rijden niet per definitie alleen maar endurance toch?!
Hilli schreef:Google even op KNHS + dopingslijst, dan kun je het wel vinden. Ik had 'm graag gegeven, maar de KNHSwebsite ligt eruit.

Hilli schreef:Google even op KNHS + dopingslijst, dan kun je het wel vinden. Ik had 'm graag gegeven, maar de KNHSwebsite ligt eruit.

Nachtlampje schreef:Opvouwbare hoevenkrabbers en waterbakken, noodpakketjes msischien? met pleister/schaar etc erin, zoiets?