Ik heb me opgegeven met mijn jonkie (in de B), helaas is ze nu kreupel en denk in niet dat ze mee kan doen. Misschien ga ik hem nog omzetten naar L met mijn andere paard. Met mijn andere paard heb ik vorig jaar de L gewonnen, dus eigenlijk moet ik mijn titel wel gaan verdedigen dit jaar !
Chasey, ik stuur iedereen een bevestiging, dus als jw die niet hebt gehad, moet je even nogmaals mailen.
Chasey
Geplaatst: 14-09-12 10:18
Als het goed is, doe ik dus mee! Marehh... ik vind het wel heel spannend hoor. Nog nooit eerder gedaan!! Maar heb er zin in! Crosslessen hebben we wel eens gehad, maar een tripalon is weer helemaal nieuw voor ons!
klinkt leuk! Ken het niet maar ben erg benieuwd, willen mischien wel mee doen.. kun je ook met z'n tween starten? en maakt het dan uit als het een pony en een paard is? of mag dit niet?
in principe de pony's dus op zaterdag en de paarden op zondag. Maar er is evt wel plaats om een uitzonderingen te maken. Mocht een bepaalde datum niet uitkomen.
Inderdaad moet je knhs lid zijn. Dit kost een 16 euro per jaar. Gaat ook om onze veiligheidscertificaat.
Welke hoogtes wil je weten?
TurboTinker
Geplaatst: 14-09-12 20:44
van de spring en cross.
Knhs lid is niet duur, ik ga kijken of ik dat voor die tijd nog kan regelen, is dat puur lidmaatschap? -edit- ben je met ruiterbewijs ook geen lid trouwens?