Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
De paarden moesten de langere route nemen, als voetganger kon je mooi binnendoor steken langs de voetbalvelden.
186 viel me nog mee. Springen ging niet echt geweldig, kreeg geen ritme. Was er ook nog bijna zelf af gegaan om een afgevallen balk er weer zelf op te leggen (bedankt voor het waarschuwen nog Saskia), maar toen kwam net de jury zelf uit zijn hok om hem er weer op te leggen
1 balkje bij een overkruistvanuitstilstandsprong. Bij de DA 48, zo laag heeft ie nog nooit gehad .. nog praatje met de DA, dat ie het zo'n stoer en leuk paard vond
Cross begon mooi voorwaarts, maar na wat mulle stukken was zijn motivatie in 1 klap weg en ging het wat stroever. Was wel foutloos en heb er ca. 4.43 min. over gedaan. Stijl 6 en 6,7. En bij de DA 70, normaal. Hij vond de waterbak wel spannend, maar dan vooral die kanten/eilandjes eromheen

Dierenarts herkende haar nog van Westerbork. Stijl had ik 7 en 6,5 en toen mocht ik een eerste prijs mee naar huis nemen
daarna kwam de Blitzer weer in zijn vervelende stop modus
bij het opnieuw aanrijden van H7 gleed hij weer uit maar hij nam hem nog wel toen begon hij bij H8 weer
uiteindelijk wel rond gekomen en we mochten naar de cross
!
)
Ook het water pakte ze goed aan, merkte alleen dat ze het wel wat diep vond, volgens mij was het ook zo'n 15cm dieper dan normaal is toegestaan (40 ipv 25cm). Daarna snel door geraced, resultaat: 1 minuut te snel binnen. Oeps
Maar snelheid is dus gelukt haha, nog 1x B en dan L en dan zorg ik voor een stopwatch, volgens mij komt het dan helemaal goed. Door m'n 16 tijdfouten, op plaats 8 beland.
Ik heb mezelf als doel gesteld om hier volgend jaar in 't M te starten haha, misschien wat te fanatiek, maar dan heb ik genoeg te doen komende 12 maanden
Was nog wat aan het evalueren, en klein beetje teleurgesteld.

Kwam ik jou toevallig tegen toen ik net klaar was met cross (toen liep jij al op het zandpad en ik met m'n vosje aan de hand)?

Lappie_Lap schreef:Winch vind ik ook een stoertje
Volgens mij val ik op knappe vossies, mag ook knap wat wit hebben
@ Marije ... idd, toen oa. Hij wilde erg graag weer naar de trailer, naar z'n broertje ... al stuiterend zo nu en dan![]()
Tssss, en in de cross voelde die op het laatst nogal loom ... kan die die energie dan niet hebben ofzo, pfff.
Ik dacht eerder idd ook al, twijfelde, spreek me maar aan volgende keer hoor haha
Kan je z'n broertje volgende keer niet bij de finish zetten? :p
En dat terwijl ik echt geen vos en al zeker geen merrie wou 

) of ik SGW voor de leuk deed. Schrok al, was het zo slecht??
Maar nee, ze kon zien dat ie hoger was in de africhting. Ja want daar kwamen alle 8en vandaan. Stond blijkbaar met 23 punten los van nummer 2
beugels kwijt, zelfvertrouwens ff kwijt, maar volgende hindernis weer simpel en normaal.
tussen dressuur en springen heeft paard nog 2 uur in de wei thuis gestaan en ik een middagdutje 
Springen te hektisch maar foutloos
Cross ging echt heel fijn, wou nu eens met wat meer tempo rijden om eindelijk eens een keer binnen de tijd te finishen. Maar daardoor iets te enthousiast op de smalletjes combi aangereden, waardoor ze erbij de tweede bijlangsschoot. En een wat rare sprong op de waterinsprong, verloor mijn beugel en lag er net niet naast gelukkig
netjes hoor!
uitlaat doormidden
) airjacket vergeten vast te koppelen, dus dat heb ik tussen hindernis 3 en 4 maar even gedaan.