Op 4 september was het weer zo ver en hadden we weer in crosstraining bij Rob. In tegenstelling tot normaal had ik nu een cameravrouw mee (ofwel mijn lieftallige mama) die onze vooruitgang heeft vastgelegd. Heerlijk getraind en weer veel stoere lijntjes gereden.
Op het moment zijn de belangrijkste verbeterpunten - ik moet veel brutaler rijden - ik moet zorgen dat Ferrose niet lang wordt zodat ze ritme verliest
Losspringen over de in-uitjes, door naar het schuine boompje en dan kort draaien naar het picknicktafeltje
Daarna een klein boompje, in een gebroken lijn naar het tafeltje dan kort draaien naar een boompje en dan door naar het in-uitje. In het begin verliest ze wat ritme en op de eerste van het in-uitje is ze wat te makkelijk
Lijntje houtstapeltje, witte picknicktafeltje dan naar de bomenwagen waar ik een slechte afstand reed, door naar het andere houtstapeltje
lijntje: houtstapeltje, bomenwagen, in gebroken lijn door naar de dubbel en dan over het boompje het water in
Lijntje: houtstapeltje, dubbel, aquarium/gastankje, boompje (die moest ik schuin springen maar daar had ik geen afstand voor), bomenstapel, mini boompje en dan het picknicktafeltje
zelfde lijntje nog een keer en nu wel goed
lijntje: houtstapeltje, dubbel, piano op, naar benden, boompje wat niuet te zien is en dan dsoor naar de beide haagjes
lijntje: oxer, trakhenertje, beide haagjes, piano af, over het boompje, in-uitje, dan water in en over de dubbel eruit. De eerste keer kreeg ik haar absoluut nioet meer gevcontroleerd voor het in-uitje wat resulteerde in een weigering op het water. Tweede rondje ook nog te hard, Derde rondje staat niet op dit filmpje
Laatste stuk opnieuw en nu redelijk
En als laatste bomnwagen, dikke boom de bak in, onder de boog door eruit, over het boompje water in en over de wijnvaten eruit
Een reactie zou leuk zijn
LisaFalco
Geplaatst: 06-09-12 18:17
Paard springt fijn over alles heen zo te zien! Let wel op tussen de hindernissen dat hij niet te snel gaat Probeer hem daar wat meer bij je te houden
Mooi parcours trouwens, dat zal wel fijn oefenen zijn daar!